Raskausdiabetes

Giraffe86

Satasella mukana keskusteluissa
Mulla todettiin raskausdiabetes nyt rv 16+.
Paastoarvo koholla.

Onko muita? Ajattelin että täällä voisi esim antaa vinkkejä syömisiin. Mulla on taatusti nuo paastoarvot nimenomaan ongelma, koska mittailin jo aiemmin itse ja aina koholla. Yöpaasto noin 12h.
 
Eikö kellään oo radia muka? :welcome

Mulla aloitettiin metformiini lääkitys. Ultra ens kuussa et minkä kokoinen vauva on.
 
Mulla on vasta heinäkuun alussa se rasitus. Alkuvaiheessakin oli, mutta sillon ei ollut arvoissa mitään. Ihme on jos ei ole nytkään, kun ruokavalio on ollut lähinnä linjaa "jäätelö"..
 
Mulla kans toinen kerta vasta heinäkuun alussa. Ekassa ei onneksi ainakaan mitään ollut...
 
Joko sait tulokset? Mua pelottaa, et seuraavassa kokeessa todetaan radi. En tiedä johtuuko näistä helteistä vai mistä, mutta janottaa jatkuvasti...
 
Mulla todettiin radi eilen. 1h arvo oli 10.2 kun raja on 10.0.
Että ei suurta heittoa ja oon sitä mieltä että oli huono mittauspäivä. :bored:
Torstaina ylimääränen neuvolakäynti niin pääsee sitte seurailee niitä arvoja useempana päivänä.
 
Kävin äsken neuvolassa. Mittasi verensokerin, kun menen vasta ensi viikolla rasitukseen. Arvo oli 4,6. Aamupalaksi olin syönyt puuroa ja mustikoita vähän vajaa kolme tuntia ennen mittausta. Neuvolan tädin mielestä mun arvo oli matala. Mä en itse ymmärrä näistä mitään, joten onko kenellekään kokemusta?
 
Kävin äsken neuvolassa. Mittasi verensokerin, kun menen vasta ensi viikolla rasitukseen. Arvo oli 4,6. Aamupalaksi olin syönyt puuroa ja mustikoita vähän vajaa kolme tuntia ennen mittausta. Neuvolan tädin mielestä mun arvo oli matala. Mä en itse ymmärrä näistä mitään, joten onko kenellekään kokemusta?
Kuulostaa normaalilta. Mulle sanottu et on syötävä 2-3h välein jotta pysyy vs tasaisena.

Mulla on nyt insuliini ja metformiini radiin. Varmaan nostetaan insuliiniannosta ja kohta pääsee ultraan katsomaan kokoarvion. Ultrataan onneksi säännöllisesti :) mua ei haittaa vaikka käynnistettäis rv 38-39.
 
Takaisin
Top