En löytänyt tältä foorumilta keskustelua raskausajan diabeteksestä. Itselläni on nyt sellainen todettu ja joudun mittailemaan verensokereita. Olen 28-vee, paino ennen raskautta jopa alipainon puolella eikä sukurasitusta diabeteksestä. Olen luullut syöneeni terveellisesti mutta nyt tämä jatkuva syömisen kyttäys ottaa kyllä aivoon!! Välillä verensokeriarvot pomppii miten sattuu. Alle 25-vuotiaana ensisynnyttäjänä ei olisi edes tarvinnut mennä testattavaksi vaikka onhan se toisaalta hyvä, että osaan nyt miettiä enemmän syömisiäni, kun asia on tiedossa.
Jotenkin vain tämä syömisen kyttääminen on niin naurettavaa. Minulla todettiin ja leikattiin raskausaikana huonolaatuinen kasvain ja oikeasti tuntuu, että tämä radi v****aa paljon enemmän. Muita raskausajan diabeteksen kanssa painivia? Tai löytyykö täältä vaikka omaa ketjua aiheesta?
Jotenkin vain tämä syömisen kyttääminen on niin naurettavaa. Minulla todettiin ja leikattiin raskausaikana huonolaatuinen kasvain ja oikeasti tuntuu, että tämä radi v****aa paljon enemmän. Muita raskausajan diabeteksen kanssa painivia? Tai löytyykö täältä vaikka omaa ketjua aiheesta?