Raskaus sovellukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jiines
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jiines

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tammikuiset 2025
Oletteko ladanneet radkautta seuraavia sovelluksia ja millaisia?

Mulla on libero ja raskaus+

Mulla käytössä Preggers, johon tykästyin jo viimeksi! Tykkään päiväkirjatoiminnosta, siitä että joka viikko tulee aina se, että minkä hedelmän/eläimen kokoinen alkio milloinkin on ja mitä tapahtuu alkion, odottavan vanhemman ja toisen vanhemman näkökulmasta sillä raskausviikolla. Oma mies tykkää kanssa tästä!

Mä olen ladannut vasta Liberon sovelluksen. Ajattelin odottaa siihen, että ekassa ultrassa selviää todelliset raskausviikot missä mennään, että saan sit sovelluksiin laittaa ajan tasaiset tiedot.:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Täält saakin hyviä vinkkejä mitä sovelluksia vois kokeilla sit. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mulla on pregnancy calendar. Lisäks on flo ja womanlog, joiden avulla oo kiertoa seurannut. Sit on kans libero ja preglife, mutta niitä tulee harvemmin avattua

Preglife ollu mulla käytössä, oon tykännyt. Näkee raskauden aikana viikoittaiset tiedot sekä minkäkokoinen marja/hedelmä, sekä nyt olen voinut esikoisen pituudet ym. kirjata ylös.
Flo sovellus ollut kiertojen aikaan, siinä myös raskauspuoli.

Onko teillä noista sovelluksista maksulliset versiot (jos on tarjolla)? Onko rahanarvoisia?

Latasin raskaus+ kun siellä ne hedelmät/eläimet ja sit preggersin. Jälkimmäistä en vielä ees kurkistanut. Flow ja clue ollut menkkoihin ja se flow varmaan vois olla hyväkin maksullisena. 🧐

Me ladattiin molemmat Preggers, on ollut ihan kiva. Puolisoon kolahti kovaa ne iloiset marjavertaukset :tears: Sit siellä on kiva se pikku infovideo joka viikolle ja liikuntaharjoitukset

Otin Cluen uudestaan käyttöön kun lopetin ehkäisyn ja aika pian otin siitä sen maksullisen version. Sit on maksuttomana premom ja preglife. Premom oli tosi hyvä yrittäessä kun se esim ovista testatessa päivitti ennusteita jne, Clue ei niinkään mutta se on jotenkin ihanan yksinkertainen.

Mulla on maksuttomana Preglife ja Raskaus+, joita oon käyttänyt esikoisen odotuksesta lähtien. Flo ollut kierron seurannassa.

Pitäs kai ladata myös joku raskaussovellus, kun ei pysy muuten viikoista kärryillä. Lasketun nyt jo ilman tarkistusta muistan mutta viikot pitää edelleen laskea niin, et kaivan edellisten kuukautisten alkamispäivän paperikalenterista. Silleen ihan kiva ettei matele tää alkuraskaus niin hitaasti kun edelliset, mutta ärsyttävää tarkistella. Vaulla ei taida enää olla sitä niitten omaa sovellusta? Preggersiä oon joskus myös käyttäny, mutta se ei ollu niin kiva.

En löytänyt minäkään tuota Vaun sovellusta enää, tykkäsin siitä viimeksi :sad-face:

Pitäs kai ladata myös joku raskaussovellus, kun ei pysy muuten viikoista kärryillä. Lasketun nyt jo ilman tarkistusta muistan mutta viikot pitää edelleen laskea niin, et kaivan edellisten kuukautisten alkamispäivän paperikalenterista. Silleen ihan kiva ettei matele tää alkuraskaus niin hitaasti kun edelliset, mutta ärsyttävää tarkistella. Vaulla ei taida enää olla sitä niitten omaa sovellusta? Preggersiä oon joskus myös käyttäny, mutta se ei ollu niin kiva.
Mä käytin sitä Vauvan odotus opas- kirjaa "sovelluksena" . Merkkasin siihen kynällä jo ennalta milloin mikäkin viikko alkoi ja loppui. Onneksi tein merkinnät lyijykynällä kun rakenneultrassa viikko muuttui.

Mä käytin sitä Vauvan odotus opas- kirjaa "sovelluksena" . Merkkasin siihen kynällä jo ennalta milloin mikäkin viikko alkoi ja loppui. Onneksi tein merkinnät lyijykynällä kun rakenneultrassa viikko muuttui.
Täähän on hyvä idea. Pitää itsekin vähän kirjailla muistiin.

Äh, kai se on sitten vaan yritettävä tulla toimeen muilla systeemeillä. Tuo kirjaan merkkaaminen, mitä @Aaltokukka ehdotti, vois olla kyllä hyvä vaihtoehto!
Mulla kun oli työpuhelin, joka "automaattisesti" linkittyi ja jakoi mm kalenterimerkintöjä muiden firman päätelaitteiden kanssa, niin... olisihan jollakin huoltopaavolla ollut kotona selvitettävää äitipolikäynnin osalta😂

Mä latasin itselleni maksullisen Natural Cycles -appin jo siinä vaiheessa, kun ehkäisy jätettiin pois. Se yhdistää Ouran dataan ja sillä pystyi helposti ja tarkasti seurata mm. aamulämpöjä ja sitä kautta ovulaatioajankohtaa. Positiivisen raskaustestin jälkeen appi muuttui "pregnancy modeen" ja laskee viikot ja kaikki tarkkaan. Lisäksi tietty sieltä saa kaikkea hyödyllistä tietoa raskauden etenemisestä viikkokohtaisesti ja muitakin aiheeseen liittyviä artikkeleja ja tietoiskuja. Siihen pystyy myös jakamaan näkymän ja haluamasi tiedot kumppanille, joka halutessaan voi näin pysyä kärryillä helposti. Appi on englanniksi ja maksaakohan joku 9€/kk, mutta koen että sen verran voin panostaa tässä kohtaa ns. kirjanpidon ulkoistamisesta! :tears:

Takaisin