Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko teillä noista sovelluksista maksulliset versiot (jos on tarjolla)? Onko rahanarvoisia?
Okke! Veikkaan kyllä, että itekin tuun menemään ilmaisilla.mulla on aina ollut nuo ilmaisversiot, oon hyvin niillä pärjännyt. löytyy kaikki tarvittava
Mä käytin sitä Vauvan odotus opas- kirjaa "sovelluksena" . Merkkasin siihen kynällä jo ennalta milloin mikäkin viikko alkoi ja loppui. Onneksi tein merkinnät lyijykynällä kun rakenneultrassa viikko muuttui.Pitäs kai ladata myös joku raskaussovellus, kun ei pysy muuten viikoista kärryillä. Lasketun nyt jo ilman tarkistusta muistan mutta viikot pitää edelleen laskea niin, et kaivan edellisten kuukautisten alkamispäivän paperikalenterista. Silleen ihan kiva ettei matele tää alkuraskaus niin hitaasti kun edelliset, mutta ärsyttävää tarkistella. Vaulla ei taida enää olla sitä niitten omaa sovellusta? Preggersiä oon joskus myös käyttäny, mutta se ei ollu niin kiva.
Täähän on hyvä idea. Pitää itsekin vähän kirjailla muistiin.Mä käytin sitä Vauvan odotus opas- kirjaa "sovelluksena" . Merkkasin siihen kynällä jo ennalta milloin mikäkin viikko alkoi ja loppui. Onneksi tein merkinnät lyijykynällä kun rakenneultrassa viikko muuttui.
Äh, kai se on sitten vaan yritettävä tulla toimeen muilla systeemeillä. Tuo kirjaan merkkaaminen, mitä @Aaltokukka ehdotti, vois olla kyllä hyvä vaihtoehto!En löytänyt minäkään tuota Vaun sovellusta enää, tykkäsin siitä viimeksi
Mulla kun oli työpuhelin, joka "automaattisesti" linkittyi ja jakoi mm kalenterimerkintöjä muiden firman päätelaitteiden kanssa, niin... olisihan jollakin huoltopaavolla ollut kotona selvitettävää äitipolikäynnin osaltaÄh, kai se on sitten vaan yritettävä tulla toimeen muilla systeemeillä. Tuo kirjaan merkkaaminen, mitä @Aaltokukka ehdotti, vois olla kyllä hyvä vaihtoehto!