Raskaus ongelmia?? verenvuotoa??

mom83

Näppärä viestien naputtelija
Mulla sellanen jännä ongelma että aina yhdynnän jälkeen alan vuotaan verta siit sen puoltoista päivää eteenpäin holahtaa sellasta paskanruskeata mönijää.. Tapahtunut viikolla 12 ja nytten viikolla 14+3 Luulin aluks että sain keskenmenon ja ängin väkisin itteni neuvolaan kun eivät halunneet ottaa aluksi vastaan.. Siel se pieni sydän kuitenkin sykki.. Eli onko kellään minkäänlaisia kokemuksia tällasista vaiheista ja miten raskaus on päättynyt.. Ja tietääkö kukaan mistä tällanen johtuu??.. Haluan tämän lapsen enemmän kuin mitään mut en uskalla nauttia raskaudesta saati olla onnellinen kun pelkään koko ajan pahinta..
 
hmm.. raskaus aikanahan voi tulla pientä verenvuotoa joten ei se välttämättä mitään vakavaa ole.. mitä ne sielä neuvolassa sanoivat? ei kannata turhaa stressata se voi olla ihan normaalia.
jaksamisia!
 
Mulla on alkuvaiheessa tässä raskaudessa tullu muutaman kerran hailu punainen viiva, en tiedä mistä johtuu. Mutta kun edellistä odotin niin kans yhdynnän jälkeen vuosin aina hetken ja se veri tuli kohdunsuulla olleesta polyypistä eli täysin viaton pikku kasvain.
 
Mulla oli kans joskus viikon 10 paikkeilla pientä vuotoa just seksin jälkeen, mutta neuvolasta sanottiin et se on normaalia yhdynnän jälkeen ku on paikat kuulemma sen verran arat ja verestävät. tuskin on vaarallista kun pikkuisella kumminkin kaikki hyvin. voihan se johtua jostain tulehduksesta tms.
 
Ainakin toivotaan kaikkee parasta.. Mulla sitä nyt ei vaan tutkita vaikka kui haluais.. Kyl olis ihan eri fiilis jos tietäis mistä johtuu ku olla täysin tietämätön.. Mut eiköhän tämä tästä selviää pikku hiljaa.. Onneks ei oo enää kauaan siihi viikon 20 ultraan .. Se olis 17.12 ja neuvola on 1.12
 
Jos se aina sitä yhdyntää seuraa niin eiköhän siitä johdu. Mulle ainakin sanottu että ei kandee pelästyä jos seksin jälkeen tulee vähän verta, tosiaan se iho on kuulemma niin ohut että ihan hipaisusta saattaa lähteä vuotamaan.
 
Niin jos se olisi ollut vain "vähän" verta mutta kun sitä lorahti ja kunnolla.. Ihme kyllä se ei johdu vauvasta mitenkään koska sillä kaikki ok.. Tiedän et mulla ainakin joskus on ollut kystoja ja miettiny et nekö siel sitte kummittelee.. Kunhan nyt lääkärille joskus tämän vuoden puolella pääsis niin sais siihinkin selvyyttä...
 
Toivottavasti pääset! Harmi kyllä tuntuu että otetaan todesta vasta kun jotain sattuu tai vetää ihan hirveät kilarit paikan päällä niin etteivät kehtaa olla ottamatta. Itkemisellä olen päässyt aika moneen paikkaan tässä raskauden aikan, mutta on sekin nyt vähän väärin ettei oteta tosissaan ennen kuin toinen on ihan rikki ja stressissä, ja riippuu aina henkilöstäkin kenen kanssa sattuu asioimaan...

Tsemppii!
 
mulla taas tuo rusertava vuoto oli noin kuukauden silloin tällöin ja yhtenä aamuna sitten raskaus oli ruvennut meneen kesken ....[:o]

toivotaan että sullä tämä ei ennusta mitää pahaa...[:)]
 
raskausongelmista...Mulle tuli pissatulehdus,tosin ite en sitä tienny ku on mulla ainaki oireeton,kätilö vaan sano että testissä näkyi. Onko kellään muulla tullu pissatulehdusta? tai onko ollu aiemmissa raskauksissa? ootteko selvinny ilman lääkitystä?
 
Mom83, sen sanon vielä, että raskaus on siitä hassu juttu, että mistään ei voi päätellä mitään. [:)] Meinaan että jos vuotaa voi mennä kesken tai sitten ei. Tai jos ei vuoda voi mennä kesken tai ei. Jos lohduttaa yhtään?

Tosta runsaammasta vuodosta, joillakin sitä aiheuttaa semmoset "mustelmat" jotka puhjetessaan valuu pois (tosi lääketieteellistä taas, jollain on varmaan parempi selitys) ja joillain taas istukka on kohdunsuun päällä ja voi aiheuttaa vuotoa. Joillain on voinut olla aluksi kaksoset tulossa ja vaan toinen menee kesken. Tms. Selityksiä löytyy kumpaankin suuntaan.

Mut toiv pääset /olet jo päässyt lääkäriin tsekkaamaan tilanteen.
 
Sofi: juuh olen päässyt ja kaikki on ok!! Ei kyl ole edelleenkään tietoo mistä johtui moinen vuoto.. Eivät osanneet sanoo.. Mutta mua ei haittaa niinkauan kun pikkusella kaikki kunnossa.. Kävin np-ultrassakin sillo aikasemmin ja siel sellanen toooosi pirtee veitikka heilu edes takas.. Oli niin kova meno päällä etteivät meinanneet saada niskaturvotusta otettuu.. Kaikki oli ok ja 80% terve.. (100% ne ei ikinä oo).. Nyt sit kovasti ootellaan että pääsis taas moikkaan pikkusta 17.12 olis sitte se rakenne ultra [:D]

Zara: Ei oo kokemuksii virtsatientulehduksesta raskauden aikana mutta uskon et siihin saa antibiootit.. Ainakin jos on se streptokokki bakteeri ne antaa antibiootteja niin en usko et ne on lapselle haitaks.. Mut varmaks en mene sanomaan.. Paranemisia[:)]
 
Takaisin
Top