Raskaus ja verinen vuoto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja T10003
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

T10003

Vieras
Hei, olen viikolla 14+2 ja maanantaina alkoi hyvin vähäinen verinen vuoto. Viime yönä alkoi runsasta vuotoa ja hyytymiäkin siinnä oli. Nyt tulee samalla tavalla ja alkanut kipua tulla alavatsaan ja hiukan myös selkäpuolelle. Onko tässä enää selviytymisen mahdollisuutta?

Ota yhteyttä neuvolaan tai päivystykseen. Jos ovat vastahakoisia, niin pidä puolesi ja vaadi päästä ultraan vielä tänään. Jos eivät meinaa ottaa sua vastaan, niin kannattaa vaikka vähän liioitella oireita.

Hei, olen viikolla 14+2 ja maanantaina alkoi hyvin vähäinen verinen vuoto. Viime yönä alkoi runsasta vuotoa ja hyytymiäkin siinnä oli. Nyt tulee samalla tavalla ja alkanut kipua tulla alavatsaan ja hiukan myös selkäpuolelle. Onko tässä enää selviytymisen mahdollisuutta?
Ehdottomasti puhelua naistentautien päivystykseen että pääsisit näytille.

Ongelmana tässä vielä se että olen tällä hetkellä työmatkalla ulkomailla.
Voimia epävarmaan tilanteeseen ❤️ jos sulla on eurooppalainen sairasvakuutuskortti (ja oot aluella) niin sun pitäisi saada korvauksetta samanlaista hoitoa kun paikalliset 😊 olisi pitkä aika odottaa kotiin. Kukaan ei voi sanoa ilman ultrausta missä mennään. Mun kätilö ystävä totesi että välillä on vuotanut ja tullut niin paljon tavaraa että sitä on miettinyt etä kyllä tässä käy huonosti ja sit ei ookaan käynyt vaan lopulta syntynyt terve lapsi elävänä.

Mulla oli tollasta viikot 9-12 (muistaakseni...). Tuli siis verta ja hyytymiä, mutta eipä siinä huonosti käynyt.

Ongelmana tässä vielä se että olen tällä hetkellä työmatkalla ulkomailla.
Jos olet EU-maassa niin sinun pitäisi päästä hoitoon kohdemaassasi EU-sairaanhoitokorttia vilauttamalla. Suomi maksaa välttämättömien toimenpiteet, ne samat mitä Suomessakin tehtäisiin.

Meinasin kirjoittaa, että itselleni kävi samalla lailla, eli vuotoa ja kaikkea tuli n. raskauden puolivälissä. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja terve tyttö tuli silti. ( nyt lapsi on jo 3-vuotias) Meidän isä tykästyi lapseen vasta syntymän jälkeen.

Hyvä kuulla näitäkin onnistumisia… mua just pelottaa ku vähän sattuu mahaan ja tulee vähän vuotoa… tänään onneksi varhaisultra (7+0)

Hyvä kuulla näitäkin onnistumisia… mua just pelottaa ku vähän sattuu mahaan ja tulee vähän vuotoa… tänään onneksi varhaisultra (7+0)

Toivottavasti ultrassa oli kaikki hyvin. ❤️

Aloittajalle: ihana kuulla, että ultrassa oli kaikki hyvin. Toivottavasti lapsen isä lämpenee ajatukselle totuttuaan siihen vähän. ❤️

Takaisin