Raskaus ja seksi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bobby
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bobby

Jostain jotain jo tietävä
Olisin mielelläni kuullut teidän kokemuksianne siitä kuinka raskaus on teillä vaikuttanut seksin harrastamiseen.

Minulla alkoi kemiallisissa raskauksissa vuoto seuraavana päivänä seksin jälkeen ja tässä onnistuneesti käyntiin lähteneessä raskaudessa seksiä ei vielä ole ollut.

Mä en halua seksiä alkuraskaudessa mielellään ollenkaan :oops: orgasmi sattuu alkuviikoilla tosi paljon ja säikäyttänyt molemmissa raskauksissa! Myös alavatsalla tuntuu epämiellyttävältä :wideyed: Keski ja loppu raskaudessa kyllä senkin eestä sit:p

Mulla ei tee itselläni tällä hetkellä seksiä edes mieli. Ok, oksennan niin paljon, että ei tuo mieskään hypi tuossa himoissaan vonkaamassa :laughing002
Tämä on nyt eka raskaus joka on alussa saanut meidän seksielämän käymään läpi rajun inflaation. Välillä toki on sitten niitäkin päiviä ollut jo, että on ollut vain pakko saada tai maailma romahtaa. Toista kolmannesta odotellessa, nouseeko himot niin kamaliksi kuin edellisillä kerroilla. :love022

Mun mies pelkäsi ekaa osottaessani, että osuu vauvaan, eikä siksi ollut kovin haluavainen. Toista odottaessa ei tällaisia pelkoja ollutkaan, onneksi :D

Alkuun tuntu, ettei oikein uskaltanut + ei ollu kyllä halujakaan. Nyt kun viikkoja on kasassa 10, tuntuu halut heräilevän jälleen entistä ehompana. ;) Ei mieskään pahaksi ole laittanut, kun vaimo alkaa jälleen olemaan oma ehkä hieman ehompi itsensä. <3

Juu eipä sitä mieli teekkään kun on kokoajan etova olo :depressed: Meillä miehellä oli loppuraskaudessa tuota että pelkäsi että satuttaa vauvaa :hilarious: ihan lopussa kun oli painoarvio ultra, kätilöi sanoi että tuntee vauvan pään, sen jälkeen mies ei tainnut suostua enään :shifty:

Alussa hommaa vaikeuttaa väsymys ja pahoinvointi, keskiraskaudessa homma hoituu hyvin :p ja viimeksi loppuraskaudessa lantion kivut oli sen verran pahat, että homma toimi vaan yhdessä asennossa silleen että en liikkunut yhtään :rolleyes: Mun mielestä tärkeämpää on hellyys suhteessa ja pelkkä yhdyntä ei ole meillä raskausaikana pää osassa :wink Lääkärithän sanoo, että yhdyntä on ihan turvallista jos ei satu ja ei ole ollut merkkejä keskenmenosta. Yhdynnällä ei voi aiheuttaa keskenmenoa, mutta jos on menossa kesken, se voi nopeuttaa tai ''edes auttaa''. Eli jos on vuotoja tai/ja kipuja, niin ei kannata, mutta muuten ihan ok. :)

Esikoista odottaessa miestä alkuun hermostutti, mutta kyllä se siitä sit. Lopussa himot oli aika suuret :hilarious:

Nyt ei ole vielä pystyny, ku kipuja ja olo niin huono. :shifty:

Mun teki vielä jonnekin rv 5+ saakka mieli eikä tuntunut mitenkään pahalta, mutta sen jälkeen ei sitten niin yhtään...
Odottelen kovasti sitä toivottavasti kiihkeää keskiraskautta :-P

Koko raskauden aikana on kyllä halut vähentynyt. Yksi syy on varmasti se, että olo tuntuu vaan ihan sotanorsulta. :( 35+6 nyt menossa.

Kiitos kaikille vastauksista!

Laitetaan vaan lisää kokemuksia ja vertaistukea tähän ketjuun. Uskon, että monessa suhteessa samoja asioita pohditaan raskauden aikana.

Mulla kolmas raskaus ja himot sekä halut ei oo kadonneet missään vaiheessa mitään raskautta Ehkä enemmänkin päinvastoin eikä mieskään aina pysy perässä, vaikka aktiivinen on hänkin.

Ihan normaalisti on sekstailtu. Viikolla 12 oon menossa. Joskus tuntuu seksin jälkeen epämiellyttävää tunnetta alavatsalla. Ei kuitenkaan paha eikä kestä kauaa. Orgasmiin ei liity koska niitä en saa. Varmaan ihan normaalia!

Takaisin