Raskaus ja seksi

Nennahh

Näppärä viestien naputtelija
Onko raskaus muuttanut jotenkin teidän seksielämää tässä vaihessa? Itse oon ainakin huomannut, että ei kiinnosta seksi yhtään niin paljon kuin aikaisemmin... :/ Ja jotenkin aina väkisinkin miettii masuasukkia, vaikka eihän se mitään touhuista ymmärrä. :D
 
Meillä on muuttunut.
Aikaisemmin itselle on kelvannut aina monta kertaa viikossa. Miestä tääs kiinnostaa kerran kuukaudessa.

No, nyt ei meikäläistäkään enää kiinnosta. 22 viikon aikana on tainnu olla 3 kertaa petipuuhia.
 
Nyt keskirauskaudessa on halut palannu itelle (mieheltä ne ei kai missään vaiheessa hävinneetkään) ja vois vaikka joka ilta heilutella peittoja.. ;)
 
Edellinen raskaus kun päätyi keskenmenoon, jäi se melkoisen pitkäksi aikaa kalvamaan mieltä, ja tässä alkuraskaudessa pelkäsin ihan hirveästi myös petipuuhissa, että "mitä jos tää ei oo hyvästä".. Tiedän kyllä, että se on ihan turvallista, mutta tokihan sitä pelkäsi kaikkea mahdollista. Alun pahoinvointi ja väsymys vaikutti puuhiin todella paljon, en voinut kuvitellakaan mitään kanssakäymistä, ja harmitti ihan hirveästi miehen puolesta :/ Nyttemmin tilanne on kuitenkin jo omassakin päässä korjaantunut ja halut ovat kyllä palanneet, moninkertaisina, ylipäätään jatkuva läheisyys olisi taas IN :D Nyt ongelmana onkin se, että mies on vain viikonloput kotosalla :D Viimeksi jo kotona totesikin, että "Nyt taitaa olla sitten himokausi? :D"
 
Täällä on kummallakin ollu halut ennallaan kaikki 21 vkoa ja keskimäärin touhutaan 3krt viikossa. Siltikin ärsyttää kun mulla tekee mieli useammin kun miehellä ja se on mies, joka pohtii että onkohan seksistä haittaa vauvalle. 
 
Meillä on myös jäänyt vähiin, 3-4 kertaa raskausaikana. Mä olen ollut meistä innokkaampi osapuoli yleensä, mutta nyt ei juurikaan kiinnosta. Osasyynä varmaan se, että tuntuu ettei tuonne oikein mahdukaan kunnolla. En tiedä sitten onko kyseessä vaan kuivuus vai mikä.
 
Mulla on taas halut lisääntynyt mutta miehellä vähentynyt. Häntä vissiin hieman pelottaa asia:) meillä on nykyisin ehkä kerran viikossa, joskus jopa kaksi! melko suuri muutos siihen että ennen raskautta oli kuitenkin lähestulkoon joka päivä. Jotenkin tuntuu että tuo värkki on ehkä tullut jotenkin ahtaammaksi, ei meinaa edes mahtua millään niinkuin vatukkakin sanoi. Muutenkin tuntuu jotenkin erilaisemmalta..

Lisäksi mua on alkanut vaivaamaan seksin jälkeiset supparit ja seuraavan päivän on vatsa ja nivuset todella kipeät. Pöh.
 
Noh, eipä tiedä mahtuuko tai tuntuuko erilaiselta; kovin on vähiin menny. Meillä on nyt ollu tahtina harvemmin kuin kahdesti kuussa. Mulla ois haluja kyllä, mutta isukilla ei juurikaan. Ahdistaa jo valmiiksi ajatus mennä perhevalmennukseen keskustelemaan seksistä parisuhteen ylläpidon osana. Eikä mies oikein sanoa syytä, että pelkääkö aiheuttavansa lapselle  hymykuopat vai mikä on. Rasittavaa. Harrastan sitten seksiä ihan itseni kanssa, onhan sekin ihan kivaa. Orgasmit ainakin on voimakkaampia ja kestää kauemmin kuin ilman raskautta :D
 
Oon huomannu samaa ku Mursutartar, sitä on jotenki paljon herkempi. Saatan olla ihan että evvk jos mies alkaa vihjailemaan petipuuhista mutta eipä sitä sitten paljoa tarvi että oon ihan messissä :D Meillä ei ylipäätään hirveästi ole raskaus vaikuttanu, alussa toki pahoinvoinnit vähän häiritsi. Maha alkaa kyllä olemaan nyt jo hieman tiellä... Tykkäisin kyllä jos ois vähän aktiivisempaa, hankalaa kun viikolla nähdään vaan noin puoli tuntia päivässä ;)
 
Takaisin
Top