Raskaus ja päihteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä on kyllä aiheista sellainen, joka tosiaan pistää ihmiset varpailleen. Kenet mistäkin syystä.

Minä jouduin olemaa baarissa lähes joka viikonloppu tonne viikoille 28.. jotain. Töissä siis. Keikalla, viihdytys joukoissa. Poppia kansalle. Ja lopulta tais olla myös sirkushuviakin se mahtavan vatsan kanssa.

Mutta eihän se ole mikään kauhistus, kait nykyään, jos tulee vatsan kanssa kapakkaan. ALKUILLASTA! Sanon näin siis siellä työskennelleenä. ihmiset uskoakseni nykyään tajuaa, että suurin osa raskaana olevista ei tule kuppilaan vetämään lärvejä.

Jos olin joskus miehen mukana, niin sain yleensä ihanaa kohtelua ja nättejä alkoholittomia drinksuja pöytää tuotuna. Ja se vara oli kyllä pakko pitää, että älysi häipyä kotiin hyvissä ajoin. SE meno kun ei lopulta ole enää selvinpäin mitään huippukivaa!

Ja ihan kuin olis sotaan menossa, niin vielä yksi OHJE: jos on kovin suojelevaista sorttia ja herkkä itsestään, niin kannattaa pysyä kotona. Tiettävästi alkoholilla on "rentouttava" vaikutus ja aika usein joku saa kuitenkin päähänsä tulla mahaa "kehumaan"...

En tiedä.. kukin tavallaan. PUHUTAAN AIHEESTA.
-------------
edit: ja se on ihanaa, että nykyään ei saa enää sisällä polttaa!!!!

[:D] Maarinen [:D] voin kuvitella että niitä massuun taputelevia löyty------ itse olen pari kertaa miettinyt että lähenkö kuskinominaisuudessa paarittelemaan mutta todennut että täällä pikkukylällä alkaa heti levii juoru että sen ja sen muusikon oulusta tuoma vaimo.. vähänkö se on levinnyt tms .. nyt kun näkyy selvästi että vauvamaha niin vois miettiä uudelleen.. tosin just arveluttaa ne känniset ihmiset että jaksaako niitä.... välillä kyllä tuntuu että ois niin kiva päästä ihmisten ilmoille kuuntelee pändejä tms.

mutta siis aiheeseen..
tää on ollut täysin päihteetön koko raskausajan.. halloweenpileissämme maistelin hörpyn meidän myrkyn vihreetä hiilihappojäällä kuohuvaa boolia että onko sekoitussuhde oikee.. mutta siihenpä ne hörpyt onkin jäänyt.
yhden alkoholittoman tummanoluen join irvistellen. kotikaljaa olen kyllä juonut pari kertaa pari lasia sillä oon ihan heikkona sellaiseen makeeseen kotikaljaan mitä saa yhdestä lounaspaikasta.... röökin lopetin jo aijemmin ku oli niin pahaolo jo ennen raskautta kokoajan.
lääkkeistä sen verrran että ennen raskausuutisia söin pahoinvointitabletteja(mun ei pitänyt olla testin mukaan raskaana) ja yhden migreenilääkkeen.. niistä lievästi panikoin viikolle 9asti....
kauheesti mulla teki yhessä välissä mieli tummaa olutta mutta meni kyllä sitten ohi kun sain hemoglobiinit kohilleen.... [:D]

Takaisin