Huomen aamulla ois lähtö =)
Ainut miinus tällä hetkellä on kammottava flunssa, oon aivan umpitukossa. Su-Ma välisenä yönä alko kurkku kipu, ma aamuna lähti ääni eikä oo vieläkään tullut takaisin. Toissa yöstä lähtien oon ollu aivan tukossa. Nukkumisestä yöllä ei tuu yhtään mitään. Vaakatasossa rupeaa yskittämään, maha-asukki suuttuu ja rupeaa riehumaan, pakko juosta vähän väliä vessassa ettei sänky kastu siinä potkinnassa, niin yritä siinä siten nukkua kun ei henkikään kulje.
Eilen kävin nieluviljelyssä, tunnin päästä työterveyteen lääkärille hakemaan sairaslomaa täksi päiväksi. Eilen eivät suostuneet antamaan lääkäri aikaa, vain lähete nieluviljelyyn. Omalla ilmotuksella kun saa olla sen 3 vrk pois töistä.
Apteekissa eivät eilen meinanneet suostua myymään mulle mitään avaavaa nenäsumutetta, kun kaikissa kielletään raskausaikainen käyttö. Kerran kysyin asiaa neuvolan terkkarilta, niin totes vaan, että lyhyt aikaisesti saa käyttää mitä vaan. Hirveän suostuttelun jälkeen farmaseutti anto lopulta nasolin paketin ja vannotti ettei sitä saa käyttää kuin pari päivää ja mahdollisimman vähän. Kiitos Nasolinin tuli viime yönä nukuttua ees muutama tunti verrattuna edellliseen yöhön.