K
Keijuli
Vieras
Saakohan mitä astmalääkkeitä ottaa raskaana ollessa?...Mulla ei varsinaisesti ole astmalääkkeitä tai en tartte ottaa mitenkään säännöllisesti.enkä ole raskaana ollessa tarvinnut nyt ottaa...Mut joskus joudun ottamaan. Nyt otin poikkeuksellisesti kun rupesi henki loppumaan..käy vähän nuo erikoisemmat hajut välillä esim nurmikon pöly...Siitä vaan lähtee ihme pölyjä jotka sit käy miun henkeen todella paljon ainakin jos nurmikko on pöllyää paljon..
Otin pari henkäisyä astmapiipusta jotta hieman helpottaisi..Mulla yleensä on ollut ihan erikeinot hengen ahdistukseen ja viimeisenä vaihtoehtona on sit tuo lääke..Eli mitäkä muut mieltä? :) ei kai se pari henkäisyä vauvaan vaikuta hirveästi ja eikös pääasia ole että äipällä kulkee happi ja kaikki hyvin :D?
Otin pari henkäisyä astmapiipusta jotta hieman helpottaisi..Mulla yleensä on ollut ihan erikeinot hengen ahdistukseen ja viimeisenä vaihtoehtona on sit tuo lääke..Eli mitäkä muut mieltä? :) ei kai se pari henkäisyä vauvaan vaikuta hirveästi ja eikös pääasia ole että äipällä kulkee happi ja kaikki hyvin :D?