Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Graduani teen samalla kun alkuraskauden pahoinvointi lyö kapuloita rattaisiin. Suurin ongelma on varmasti stressi siitä että tuleeko valmista kun ei pysty mitään pahoinvoinnilta ja huimaukselta tekemään. La olkoon deadlineni gradun suhteen. Josko motivaatio riittäisi...
Mulla on kanssa 20 op:n tutkielma tässä koulun ohessa työn alla. Kovasti olisi tavoitteena saada se kasaan ennen äitiyslomaa, mutta aika tehokkaasti on kyllä tämä raskaus imenyt mehut. Sitä energistä keskiraskautta odotellessa… Itse tutkimuksen olen kyllä tehnyt, mutta kirjoittaminen tuottaa enemmän tuskaa.
täällä kans yks...11+3 menossa,ja kesään mennessä pitäis saada kandi jonka laajennan graduks sekä projektiopinnot kasaan.tulostavoitteita ei siis enää oo muuta kun et kuhan läpi menee...surettaa toisaalta rääpästä nää mutta seittemättä vuotta yliopistossa saa kyllä riittää.si äippälomalle ja sen jälkeen vihdonkin kohti uutta uraa toivottavasti :)
Itse käyn koulua tässä samalla, joten vakaa aikomukseni olisi yrittää saada jotain aikaiseksi joululomalla. Kyllä tuntuu, että alun väsymys on kuin onkin vähän väistynyt (kop, kop). Nyt tuli tosin ikävästi flunssa päälle, mikä kyllä imee mehut aika tehokkaasti :/