Raskaus-appit?

Elma Auroora

Vauhtiin päässyt keskustelija
Syysmammat 2017
Mitä raskaussovelluksia käytätte?

Mulla on tässä nyt kokeilussa tällainen kuin Glow Nurture ja se vaikuttaa ainakin monipuoliselta ja informatiiviselta. En nyt osaa vielä kahden päivän käytön jälkeen sanoa juuta tai jaata mutta vaikuttaa ainakin ihan käytännölliseltä. Mun kriteerit hyvään appiin olis jotakuinkin sellaiset, että pitää olla kuvitusta alkion / sikiön kehityksestä sekä pystyä keräämään tuntemuksista / oireista dataa. Tässä Glow'ssa näitä on, mutta en tiedä onko jo liikaakin kaikkea kun tässä on sometusmahdollisuuksia ja kaikkea artikkeleista vinkkeihin.

Kiitti vinkistä, Elma Auroora! Mä en ole vielä kokeillut mitään raskausappeja, mutta tuota Glow Nurturea voisi kokeilla. Myös muut vinkit hyvistä sovelluksista kiinnostavat :)

Glow Nurture, Ovia, Vaun oma, vauva-lehden oma ja pregnancy+ on täällä kokeilussa :D jokaisessa on jotain hyvää niin en ole osannut vielä karsia :P

Kävin läpi ison kasan appejä ja mun valinta oli Gravid & Baby. Elkää antako nimen häiritä ihan suomeksi löytyy kaikki. Löytyy viikot ja kuvaukset äidille, vauvalle ja kumppanillekin. Muistiinpanot, supistuslaskurit, terveystiedot... lista jatkuu. Suosittelen tutustumaan!
6b86b9e99481dbc43117f6a44a643105

852b5fbace7eeda81f311a9dd0ebe957

Mulla ei tainnut edellisessä raskaudessa olla mitään appia, mutta nyt vähän kiinnostuin tuosta Anne-lin vinkkaamasta. AppStoresta ei vaan löytynyt, höh. Mahtaako iPhonelle olla jollain eri nimellä..?

Yönseutu, samalla nimellä pitäisi löytyä myös AppStoresta. Omasta iPhonesta löytyy tuolla nimellä.

muoks/ Löytyy myös nimellä PregLife!

PregLifeen / Gravid & Babyyn päädyin minäkin. Hämää vain se, että noista mainoksista ei pääse eroon. "Liity Liberokerhoon" -> no ei kiitos, olen jo. "Kirjaudu Babyshoppiin" -> no enkä aio kirjautua.
Viimeksi oli vaun appi, mutta ei huvittanut nyt ladata sitä.

PregLifeen / Gravid & Babyyn päädyin minäkin. Hämää vain se, että noista mainoksista ei pääse eroon. "Liity Liberokerhoon" -> no ei kiitos, olen jo. "Kirjaudu Babyshoppiin" -> no enkä aio kirjautua.
Viimeksi oli vaun appi, mutta ei huvittanut nyt ladata sitä.

Mä löysin asetuksista kohdan josta mainokset sai pois? :)

Mä yritin ladata Vaun appia viikko takaperin, enkä saanut sitä toimimaan Samsungilla. Pitääkin tutustua näihin muihin.

Mulla on joku "Pregnancy". Vihreä kuvake jossa vauvan jalan kuvat. Englanninkielinen, todella simppeli. Kalenteriin voi merkkaa tuntemuksia ja omaa painontuloa voi seurata. Pääasiassa paras tuohon viikkoseurantaan että minkä kokoinen sikiö on ja mitä milläkin viikolla tapahtuu.
Vähän friikki kun aina kun raskausviikko vaihtuu se laittaa ilmoituksen että "Äiti, olen kuusi viikkoa vanha!" jne.. :playful:

Pregnance Plus sovelluksen latasin tänään. En tiedä vielä onko mimmoinen, vaikutti ihan hyvältä pikakäytön perusteella. En löytänyt kaupasta noita teidän suosittelemianne. Tämä on enkuksi.

No niin, nyt mäkin sain PregLifen ladattua. Aika kattavalta setiltä vaikutti mitä äkkiseltään selailin!

Mulla on vaun appi, glow nurture ja sit vielä PregLife :D tykkään ehkä eniten tosta glowsta, oon alkanu tarkkailemaan itteäni enemmän kun siinä on päivittäin käytössä tarkastuslista (veden määrä, liikunta jne). :) En tiedä saako sitä suomeksi, oon itseasiassa tykänny kun joutuu englantia pitkästä aikaa lukemaan.

Takaisin