Raskausäpit

pickledip

Oman äänensä löytänyt
Syyskuiset 2026
Onko sulla lemppari raskausäppiä? Mikä on käytössä ja mikä mielipide?

Kiinnostaa myös, onko joku löytänyt puolisoille suunnatun äpin!

Mulla käytössä Clue, kun ollut jo monta vuotta menkkojen seurantaan. Ei varsinaisesti herätä mitään tunteita, mutta ollut toimiva kierron seuraamisessa. Näyttää raskausviikottaisen yhteenvedon, mitä mahassa tapahtuu ja mitä oireita saattaa olla odotettavissa. Sinne voi trackkailla oireita ja sikiön liikkeitä yms., mutta en tiedä tekeekö niistä mitään yhteenvetoa tms., onko siitä varsinaisesti hyötyä. Maksaa jonkun 30+e vuodessa. Joku fancympi raskausäppi kiinnostelisi! :)

Mä oon käyttäny Clueta vaan menkkojen seuraamiseen. Esikoisen raskaudessa mulla oli käytössä Preglife ja Pregnancy+. Nyt varmaan otan samat käyttöön. Prenancy+ on mun mielestä kiva kun siinä näkee, miltä sikiö milläkin viikoilla näyttää😊

Mä oon käyttäny Clueta vaan menkkojen seuraamiseen. Esikoisen raskaudessa mulla oli käytössä Preglife ja Pregnancy+. Nyt varmaan otan samat käyttöön. Prenancy+ on mun mielestä kiva kun siinä näkee, miltä sikiö milläkin viikoilla näyttää😊
Latasin nyt Pregnancy+ sun suosituksesta! Vaikuttaa ihan superhyvältä!!

Mulla käytössä Preglife ja Pregnancy+ sekä Flo, jolla seurasin kiertoja jo aiemmin. Flossa näyttää kyllä raskaus päivän vöhemmän, kun se on, enkä saa sitä muutettua. Tykkään eniten tuosta Pregnancy+ 😊

Lämpöjä seurasin Fertility Friendillä, mutta se ei enää raskauden seurantaan oo paras. Preglife on kans ladattuna. Onko tuossa Pregnancy+ jotain maksullista versioo vai pärjääkö ilmaisella, jos on?
Mä käytän siinä vaan sitä ilmasta ja oon pärjänny ihan hyvin.

Itse olin ladannut tuon Preglifen, mutta jäänyt vielä vähäiselle käytölle. Tässä äpissä näkyy raskausviikot oikein, kun saa kierron pituutta muokattua. Puhelimen omaa terveyssovellusta olen käyttänyt kuukautisten seurantaan mutta edelliset kierrot kun on olleet pidempiä kuin normaalisti, sovellus näyttää LA yhden päivän aikaisemmin. Monipuolisempi ehdottomasti tuo Preglife.

Muokattu viimeksi:
Takaisin