Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä paljastetaan ehkä myös aattona jouluyllätys tuleville isovanhemmille Pari läheistä jo tietääkin.Onko kukaan muu säästelemässä joulupöytään. Me aateltiin yllättää lukemalla Jouluinen runo perheelle :)
Kaikki me erilaisia ollaan. Jos saisin itse valita olisin 9kk kotona kertomatta kenellekään ja veisin sit vauvan näytille että tällänen tuliMä aattelin ehkä kertoa omalle perheelleni ennen joulua jo. Äidille varmaan kerron kun tulee NIPT tulokset, oli ne mitkä vaan. Ite oon vähän erilainen ihminen näiden ilmotusten suhteen ku moni muu, ja haluan antaa ihmisten omassa rauhassa reagoida enkä tehdä liveyllätystä. Varmaan kun on itse kärsiny lapsettomuudesta niin monta vuotta, niin on oppinu arvostamaan niitä ihmisiä jotka ei ilmota kasvotusten, vaan saa rauhassa reagoida eikä tarvi toisen katseen alla olla
Sama täällä, epävarma olo vieläkin, vaikka ollaan "jo" 14+0 ja kaikki ollut kuten pitääkin tähän saakka. Ollaan kerrottu vain niille muutamille ystäville, jotka tietää meidän historian tän asian kanssa. Ja nt-ultran jälkeen uskalsin omalle perheelle kertoa.Mekin kerrottiin jouluna molempien perheille. Muutama ystävä tiesi jo ennen sitä, mutta muuten ei olla vielä isommin kerrottu vauvasta. Jotenkin tuntuu vieläkin epätodelliselta ja epävarmalta, vaikka nt-ultrassakin kaikki oli hyvin