He
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei kiitos ja mahtavaa! Mun atk taidot on kehnot joten kiitos superisti tästä!Täältä löytyy lisää
Raskauteen liittyvät lyhenteet ja erikoissanat – näillä termeillä viestitään vauvafoorumeilla! | Vau.fi
Kp, rv, jtp, dpo, pco, np ja yk? Mitäs salakieltä se tällainen oikein on? Ei ehkä salakieltä, mutta omanlaistaan koodia kylläkin, nimittäin vauvapalstaslangia. Jos koodi ei auennut, kurkkaa palstaslangisanakirjaan.www.vau.fi
Tuo on juuri oikein kuin malli esimerkki siitä miksi tää palsta on vaan niin hyvä! Täällä voi reilusti mieltä askarruttavia juttuja kysyä, pelkäämättä lainkaan joutuvansa mollauksen kohteeksi.Hei kiitos ja mahtavaa! Mun atk taidot on kehnot joten kiitos superisti tästä!
Mä oon neljättä kertaa raskaana eikä kaikki koodit aukene mullekaan, että no worriesHei!
Viesti lähtikin liian pian. Eli haluaisiko ihmiset avata tänne niitä kryptisiä lyhenteitä mitä viesteissä käyttävät? Tässä nyt muutamia mitä tuli mieleeni.
RV = raskausviikko
km= keskenmeno (mun oletus?)
Dpo = ???
Kp = ???
Tuntuu niin oudolta olla ekaa kertaa raskaana ja lukea täältä ihme koodikieltä jotka näyttää joltain lukion pitkän matikan kaavoilta välillä viestien seassa.