Jos olette halunneet salata raskauden, oletteko joutuneet miettimään miten piilottelette sitä? Alkoholiton siideri juhliin? Graavilohen välttelyä jouluna? Onko vaikuttanut vaatevalintoihin? Jakakaa myös parhaat vinkit, miten onnistua siinä. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tokassa nyt näkyi silti aikaisemmin.
äidille jäin heti kiinni kun en juonut kahvia. Sitä en pystynyt peittämään, kun kahvi yökötti kummassakin alussa.
Saa nähdä millaiseen solmuun vielä saan itseni siellä.
Sanot ruokavalioksi vegaanisen, niin sillä taklaat aika monta kiellettyä ruoka-ainetta! Voit vaikka sanoa että sinulla on vegaani-haaste meneillään, niin siksi tuo ilta menee vegaanisenaMulla on piilotteluasia just nyt ajankohtainen, kun sain viikko sitten tietää odottavani esikoista. Kahden viikon päästä olen menossa työhön liittyville illallisille, ja siellä pitäisi mukamas olla ihan rennosti työkavereiden kanssa, samalla kuitenkin kieltäytyä alkoholista ja pysyä tarkkana siitä, että ruuissa ei ole mitään sopimatonta. Ja tietysti haluaisin myös kailottaa kaikille että olen raskaana, kun takana ehti olla jo jonkin verran yritystä!Saa nähdä millaiseen solmuun vielä saan itseni siellä.
Sain kaverilta hyvän vastausvinkin jos joku ihmettelee miksei skumppa maistu: hänellä oli joskus ollut hiivalääke, jonka kanssa ei saanut juoda tippaakaan alkoholia. Jos siis joku kommentoi juomattomuutta, voi tälle kertoa hiivatulehduslääkkeestä niin jo luulisi uteliaisuuden loppuvan siihen!![]()
(en itse ole vegaani, niin en tiedä onko siinäkin joitain huomioitavia, muuta kuin esim. korvasieni)