Raskaanako??

Kirppu^

Sukkela juttelija
Heipsistä vain.
Mulla oli tiistaina ovulaatiopäivä ja raskaaksi tulemista toivotaan,sen jälkeen on nyt pari päivää ollut pistäviä tunteita masussa,voiko tämä olla merkki että oisin raskaana? voiko näin pian? ja millonka testi näyttäs plussan?

Moikka!

Vähän myöhään vastaan tähän viestiin. Itselläni oli ovulaatiosta kulunut 9 päivää kun alkoi kauheat "menkkakivut", no ihmettelin kuinka ne menkat näin aikasin alkaa... Näitä menkkakipuja kesti n. 5 kun menkkojen olisi oikeasti pitänyt alkaa, kouluun lähtiessä meinasin jo tampoonin tunkea sisälle! Sitten viime keskiviikkona(kp 29/28) tajusin mistä on kyse kun ei menkat kuulu ja samana päivänä testiin todella selvä plussa! Itse olin yllättynyt kuinka nopeasti "kivut" tuntui ja tämän takia en välttämättä heti ymmärtänyt mistä oli kyse!

Nyt siis onnelisena esikoista odotetaan...

Mulla oli tän tokan kanssa ihan sama juttu kun edellisellä kirjottajalla: oli semmoset menkkakivut että olin jo varautunut henkisesti jälleen kivuliaisiin kuukautisiin. Siteidenkin määrän olin tarkastanut että varmasti riittää.. Noh, menkat olikin sitten jo kolme päivää myöhässä jota suuresti ihmettelin kun normaalisti menkkani ovat tulleet lähes kellontarkasti :D No kaksi viivaahaan testiin tuli ja nyt odotan onnellisesti toista lastani!

minullakin oli noita menkkamaisia kipuja ja pistelyä masussa ihan raskauden alussa kun odotin kuukautisiani. nyt puolivuotiaan prinsessan äiti! <3

niin ja vaikka noita oireita oli hyvinkin pian nii plussa näkyi vasta n.5 pvä siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa..

Takaisin