Raskaanako?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EJN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

EJN

Vauhtiin päässyt keskustelija
Maalismammat 2017
Heippati hei! Jospa täältä saisi jonkinlaista mielipidettä kiperään tilanteeseen.. :D
Söin tuossa reilu kaksi kuukautta putkeen Zoely-ehkäisypillereitä, lääkärinmääräyksestä voimakkaisiin alavatsakipuihin jotka alkoivat aina menkkojen jälkeen.
Zoelyjen aikana mulla ei kertaakaan tullut tyhjennysvuotoa. Auttoivat hieman vatsakipuihin, mutta aiheuttivat mulle mm. finnejä ja ärsyyntymistä. En pitänyt niistä ja lopetin ne 3.6, lääkärin luvalla, kun olin ne 3 laattaa syönyt putkeen.
Sen jälkeen olenkin tässä odotellut sitä tyhjennysvuotoa eikä ole näkynyt :D Ei mitään pienintäkään siihen viittaavaa.
Pari päivää pillerien lopettamisen jälkeen harrastimme miehen kanssa seksiä, keskeytimme kuitenkin sen kun hiffattiin että ehkä ei kannata riskeerata :D ja sen jälkeen harrasteltu kumin kanssa...
Pari viikkoa sitten alkoi alavatsassa erikoiset tuntemukset, mm. painetta, pieniä muljahduksia ja vihlaisuja nopeissa liikkeissä. Pissahätä on jatkuvasti, yleensä kun käyn pissalla niin joudun alle minuutin päästä istumaan uudestaan kun tuntuu että olis edelleen ihan megalomaaninen hätä, mutta sitten tulee kaks tippaa :'D Itkuherkkyys on lisääntynyt, olen mielettömän väsynyt, aivastelen jatkuvasti, muutama päivä sitten alkoi tulla pikkiriikkisen valkovuotoa, mutta ei edelleenkään merkkiä verestä... Pahoinvointia on, mutta sellasta kellon ympäri olevaa, ei varsinaisesti painotu aamuihin.

Missä mun tyhjennysvuoto viipyy, olisko sen pitänyt jo tulla vai oonko raskaana? :D Kävin verikokeessa viime viikolla ja raskaustesti nega, lääkäri pisti kuitenkin uuden lähetteen parin viikon päähän. Viime raskaudessa kotona tehtävä pissatesti näytti positiivista vasta kun viikkoja oli n. 6-8...

Takaisin