Raskaanako vai eikö

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unelma 7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unelma 7

Oman äänensä löytänyt
Hei kaikille ja ennen kaikkea onnea kaikille plussanneille 🙏❤️
Pientä kysymystä/mietintää laitan teille tulemaan.
Tein eilen plussan….ei tullut heti toista viivaa vaan vasta noin tunnin päästä ihan haalea viiva. Päivällä tein uuden testin ja sama juttu, mutta viiva vahvempi.
Etovaa oloa ollut nyt kaksi päivää ja huimausta ja menkat 2 päivää myöhässä.
No tänään aamulla tein TAAS testin ja ihan selvä nega….pettymys kamala.
Lähdin kauppaan ja ostin testejä lisää 🙈
Tein päivällä uuden testin ja heti tuli haaleaakin haaleampi viiva.
Minulla on siis ennestään 6 lasta ❤️💙. Jokaisesta on heti tullut kaksi vahvaa viivaa.
Nyt mietin, että mitä hittoa tämä meinaa ? Onko kellään vastaavia kokemuksia ?

Olotila on kyllä yhtä huono, kun jokaisessa raskaudessa….24/7 pahoinvointia.

Auts….minulle tämä palsta ihan uusi ja piti huhtikuun 2026 odottajien laittaa viestiä….mutta menee tämä näinkin 🙈😁

Kyllähän pitäis olla jo selkeä toinen viiva testi ajalla, jos kuukautiset jo myöhässä. Kannattaa silti vaikka vielä viikon päästä testata ja jos edelleen jotain hailuraa tulee niin kannattaa soittaa tk ja pyytää hcg verestä, kun tollanen omituinen tilanne

Itseni tuntien teen testin jo/taas huomenna 🙈👍😁
Maanantaina sitten soitto terkkariin.
Mies sanoi, että olen raskaana….hän on kyllä aina sen tiennyt.
Mutta katsellaan ja odotellaan. On tämä olotila vaan yhtä kaamea kuin jokaisessa kuudessa odotuksessa on ollut 🤢.
Mutta huomiseen taas.
Mietin vain, että miten heti voi tulla testin tehtyä viiva….vaikka hiton vaalea olikin. Ja aamulla ei viivan viivaa 😵‍💫

Hämmentävä tilanne! Viiva, haaleakin, heti testin tekemisen jälkeen yleensä tarkoittaa raskautta kyllä. Väärät positiiviset ovat harvinaisia, mutta eivät mahdottomia. Tuo eilinen "plussa" taas ei ollut laskettavissa plussaksi, koska noin pitkän odottelun jälkeen testit saattaavatkin näyttää niitä vääriä positiivisia. Mutta jos/kun tänään tuli testiajan sisällä se haalea viiva, niin se taas kyllä on plussa. Hämmentävää kuitenkin että saman päivän aamuna nega!

Parasta olisi jos malttaisit sen pari päivää ainakin odottaa ja tehdä tosiaan ekasta aamupissasta - hcg on korkeimmillaan aamuisin, ja raskaana ollessa sen määrä tuplaantuu n. parin vuorokauden välein, joten jos olet raskaana niin parin vuorokauden odottelulla on jo todennäköisempää saada luotettavampi plussa. Clearbluella on myös niitä digitaalisia sanallisia testejä, jotka vain ilmoittavat joko raskaana tai ei raskaana - voi tuntua helpommalta kuin yrittää viivoja tulkita. Toisaalta myös se Clearblue voi olla väärässä ja ne on vielä aika kalliita. 😅

Tsemppiä piinailuun! Ei oo helppoa tuollainen epätietoisuus.

Lämmin kiitos sinulle TonttuTulossa ❤️
Juu….taidan olla joka suhteessa yksi mysteeri 😂
Itsekin sen hyvin tiedän, että kun heti testin tehtyä tulee plussa niin se on plussa vaikka haalea sellainen olisikin…..mutta aamulla oli selvä nega….kääääks.

Tiedän itseni eli testaan jo huomenna aamulla taas 🙈🙈😂😂

Laitan huomenna kuulumisia 👍
Koska sinulla on la ja monesko on tulossa ?
Ihanaa odotusaikaa sinulle ❤️

Vähän väärä paikka mulle mutta tämä kiinnitti mun huomion. Toivon toki että pääsen tänne huhtikuisiin vielä. 😵‍💫 Anteeksi jos näin ei saa tehdä.

Joka tapauksessa mulla vähän samankaltanen juttu tässä juuri tänään sain negan vaikka saanut kolme kertaa positiivisen aiemmin tällä viikolla. Todella haaleita sellaisia tosin. Voi toki olla että oli joko kemiallinen itsellä tai testit viallisia kun vain yksi merkki näytti sitä positiivista. 🤔 Kiinnostaa tietää minkä merkkisiä testejä teit siis?

Kaikki testit tein siis rfsun näillä herkillä testeillä. Tosiaan tänään aamulla nega ja päivällä heti tuli selkeesti viiva, mutta hento sellainen.
Oireet ikävät ( pahoinvointi ja huimaus ).
No teen aamulla taas testin ja joka tapauksessa varmuuden vuoksi soitan maanantaina terkkariin 🙈

Toivottavasti saat Kali sen positiivisen ja pääset odottajiin mukaan 🙏

Laitan huomenna kuulumisia 👍
Koska sinulla on la ja monesko on tulossa ?
Ihanaa odotusaikaa sinulle
Toivon kovasti, että tulis selkeä plussa sulle. 😊

Minä oon tänään vko 5+0, eli la kuukautisten perusteella 10.4. Esikoinen olisi tämä jos nyt kaikki menee hyvin maaliin asti. 😊

Kovasti toivon myös, että @Kali saat sen plussan. 😊🤞

Takaisin