Raskaana?

Seniy

Vasta-alkaja
Mä en tiedä onko tää nyt oikee paikka kirjotella tästä mutta siitä on kohta jo 3 vuotta aikaa kun esikoista odottaessa pyörin näillä sivuilla.

Mutta asiaan. Mulla oli kierukka ja menkat oli jo ollu pidemmän aikaa poissa kokonaan. Yhtäkkiä alkokin aika runsas vuoto joka kesti 2,5vk ainakin kunnes niukkeni ja loppui. Harrastettiin miehen kanssa seksiä ja ihmettelin kun taas aloin vuotamaan verta sen jälkeen. Menin seuraavana päivänä terkkarille joka sanoo että kierukka puoliksi ulkona joka aiheuttanut veristä vuotoa joten kierukka poistettiin.

Nyt ihme vihlontaa/nippailuja ollu alavatsalla ja tuli vähän limaista vuotoa missä oli vähän verta mukana ja tosta seksistä nyt 10 päivää.

Mitähän tää nyt on? Eka oltiin aika paniikissa mut nyt heitelty puolin ka toisin kommentteja asiasta pilke silmäkulmassa ja ehkä pieni toivon kipinä voisko olla raskaus mahdollinen?
 
Positiivinen vai nega? Viiva tuli siis vähän alemmas kuin yleensä..
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    502.4 KB · Katsottu: 165
Kyfi, kovasti näyttää siltä, että olet raskaana, mutta raskaushormoonin määrä ei ole vielä niin suuri, että antaisi tummaa viivaa. Kehottaisin tekemään parin päivän päästä varmuuden vuoksi uuden testin. Silloin viivan pitäisi olla jo tummempi, jos olet raskaana.
 
Mä taas sanoisin, että nega.
Viiva on väärässä paikassa, just siinä kohtaa, jossa loppuu se muovinen osuus.
Siihen kohtaan monesti tulee punainen alue.
Mulla oli tolla tyylillä positiivisessa testissä kolme viivaa, kontrolli, testi ja tuo värjäymä muovin kohdalla.

Toki kannattaa testi uusia parin päivän päästä.
 
Tikkuhan on vähän tuollein nurin päin. Punainen alue on ylös päin ja vaalea alue alas päin. Kun tuon testinkin alla on tuo ohje: Yksi viiva ylhäällä (eli lähellä tuota punaista-aluetta) = nega, kaksi viivaa, ylhäällä että alhaalla= positiivinen ja pieleen mennyt jos yksi viiva alhaalla tai ei viivaa ollenkaan. o_O Alan epäillä, että näen harhoja tai olen muuten mielenvikainen!:grin

Tule kertomaan kyfi myöhemmän testin tulos, niin saadaan joku päätös tähän pähkäilyyn!
 
hei täällä ois kans yks kuka vähä kyselis neuvoja, kiitos etukäteen vastanneille ja sorry ihan alusta aloitan tän mun tilanteeni :D elikkä tässä ollaan lasta suunniteltu ja toivottu. Suunnilleen siinä 10-13 pv aikana oli ne ns. hedelmällisemmät päivät, joissa tuli myös puputeltua :) Menkkojen ajan kohta olis ollu siinä 26-27 pv eli eilen/ tänään. tässä noin 3-4 pv ollu sellasta ihmeellistä nipistelyä alamahassa ja vihlontaa, ja oon myös kellon tarkaan seurannu tätä mun vessassa ravaamista, ja pisshätä tuntuu koko ajan ja tulee päivän mittaaan useesti käytyä (30 min ja saatan käydä 2-3 krtaa jopa vessassa!!) no nyt sit eilen 26 pv alko illalla sellanen niukka vähän ruskehtava vuoto eli pyyhittäessä tuli sitä eii muuten. Yöksi laitoin kumminkin siteen jos ne nyt sit oiski ollu menkat :/ ei tullu yön aikana mtn vuotoa ( ja siit mulla normaalisti todella runsaat menkat , saan aamulla juosta vessaan ettei kerkes jalkoa pisin valuu ja ,yös hirveet kivut!!) joo eli meniin aamulla vessaan ja pissan mukana tuli hiukan runsaammin vuotoa ja oli ehkä vaaleea taikka ihan veren näköistä. ja nyt ei oo taas siteeseen tullu mtn pyyhittäessä tulee hiukan paperiin ( EI TODELLAKAAN PALJON) ja musta vähän outoa tää ku kummiskin heti ku mulla menkat alkamassa niin tiedän satavarmaks että menkat on sietämätön kipu alkaa ja vuoto on mitä kauhein. Raskaustestin oon tehny, mikä näytti negaa :sad001 mut en tie jotenkin pidän toivoa yllä näiden oireiden takia, kun ikinä ennen tällästä ollu. ( Niin ja välillä myös tulee pientä alaselän vihlontaa) onkos jollekiin näin käyny ja silti ollu raskaana, vai onko tää ns. toiveajattelua?
 
hei täällä ois kans yks kuka vähä kyselis neuvoja, kiitos etukäteen vastanneille ja sorry ihan alusta aloitan tän mun tilanteeni :D elikkä tässä ollaan lasta suunniteltu ja toivottu. Suunnilleen siinä 10-13 pv aikana oli ne ns. hedelmällisemmät päivät, joissa tuli myös puputeltua :) Menkkojen ajan kohta olis ollu siinä 26-27 pv eli eilen/ tänään. tässä noin 3-4 pv ollu sellasta ihmeellistä nipistelyä alamahassa ja vihlontaa, ja oon myös kellon tarkaan seurannu tätä mun vessassa ravaamista, ja pisshätä tuntuu koko ajan ja tulee päivän mittaaan useesti käytyä (30 min ja saatan käydä 2-3 krtaa jopa vessassa!!) no nyt sit eilen 26 pv alko illalla sellanen niukka vähän ruskehtava vuoto eli pyyhittäessä tuli sitä eii muuten. Yöksi laitoin kumminkin siteen jos ne nyt sit oiski ollu menkat :/ ei tullu yön aikana mtn vuotoa ( ja siit mulla normaalisti todella runsaat menkat , saan aamulla juosta vessaan ettei kerkes jalkoa pisin valuu ja ,yös hirveet kivut!!) joo eli meniin aamulla vessaan ja pissan mukana tuli hiukan runsaammin vuotoa ja oli ehkä vaaleea taikka ihan veren näköistä. ja nyt ei oo taas siteeseen tullu mtn pyyhittäessä tulee hiukan paperiin ( EI TODELLAKAAN PALJON) ja musta vähän outoa tää ku kummiskin heti ku mulla menkat alkamassa niin tiedän satavarmaks että menkat on sietämätön kipu alkaa ja vuoto on mitä kauhein. Raskaustestin oon tehny, mikä näytti negaa :sad001 mut en tie jotenkin pidän toivoa yllä näiden oireiden takia, kun ikinä ennen tällästä ollu. ( Niin ja välillä myös tulee pientä alaselän vihlontaa) onkos jollekiin näin käyny ja silti ollu raskaana, vai onko tää ns. toiveajattelua?
 
Sun pitää tehdä uus testi alkavalla viikolla, mut stressi ja ajatuksetkin voi tehdä tepposet ja keho on vaan menny sekaisin :) Ja jos ei isompi vuoto ala ja tuo tilanne vaan jatkuu epämääräisenä voit toki ottaa yhteyttä lääkäriin. Ettei tartte itsekseen miettiä. Tsemppiä yritykseen!
 
Ja se piti vielä sanomani että itselläni on yhdessä raskaudessa ollut vuotoa josta seurasi km, osalla voi olla rajuakin vuotoa ja kaikki silti ok. Raskausasiat on raastavia mielelle :wink
 
Takaisin
Top