A
Avuton
Vieras
Nyt on kyllä iso ahdistus. Mulla on tunne että jotain suurta on tapahtumassa omassa kropassa, mahdollisesti olisin raskaana. Siis vahvasti on se tunne. Mulla on yks lapsi, n. 10 kk, menkat tullu säännöllisesti 2 kertaa ja nyt kolmansien olis pitänyt alkaa "viimeistään" 4pv, oli mun kierto sitte 28 tai 31. No menkkoja ei kuulu. Tuntuu alavatsassa välillä niitä kipuja, vihlaisuja, nipistyksiä... Mieli heittää, on selittämätöntä onnen tunnetta, yhtääkkistä itkua ja raivoa. Eilen söin kananmunaa ja pastaa ja sain järkyttävän mieliteon laittaa omenan viipaleita sekaan. Ahdistuin ja melkein itkien kun en löytänyt kuorimaveistä. Oli muuten hyvää. Naamaani on taas ilmestynyt kuivia punaisia länttejä, joista kärsin edellisessä raskaudessa. Syön kamalasti. Olen uupunut. Ties mitä. En hakemalla hae näitä oireita, ne vain ovat arjessa mukana ja vaikea olla huomaamatta. En toivoisi lasta tällä hetkellä. Olen tehnyt 2 raskaustestiä, molemmat negatiivisia, tänä aamuna viimeksi. Näin unta että testi oli positiivinen. Olemme harrastelleet kondomin kanssa ja keskeytettynä. Ei muuta ehkäisyä. Menen kyllä lääkäriin huomenna jos menkkoja ei ala kuuluu. Mutta nyt ahdistuksen kourissa, voisiko joku antaa mielipidettään? Kuinka helposti teillä tärpännyt pikkukakkonen? Kuinka todennäköistä tämä on? Voiko kk kierrossa olla tollaisia heittoja vaikka aina ennen ollut normaali? Auttakaa please!!! Eikä tarvii vaivautuu haukkuu tai arvostelee. Itku herkässä muutenkin...