raskaana? miksi negaa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja janjan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

janjan

Jostain jotain jo tietävä
Heippis. Elikkäs edellisten menkkojen ensimmäinen päivä oli 9.8.12. Plussasin ovu testissä 26.8 ja vielä 27.8. Viikko ovulaation jälkeen menkkakipumaista kipua ja arkuutta nänneissä. Myös huimausta ja lisääntynyttä virtsaamista ollut jo yli viikon.
Eilen, eli 12 päivää oviksen jälkeen alkoin hyvin niukkaa ruskeaa vuotoa joka näkyy paperissa vessassa käydessä. Vuoto jatkuu edellen hyvin niukkana. Tein raskaustestin jo viime to ja oli nega, tein toisen tänään, eli 13 päivää ovun jälkeen ja negaa näyttää.. onko raskaustoiveet ihan turhia vai olenko vaan hätiköinyt testien kanssa?

Mulla oli viimesten menkkojen eka päivä elokuun kymmenes ja vauva haaveena. Vko sitten oli jonkinlaisia tuntemuksia alavattas ja muutenkin viime viikolla etova olo aamuisin. Tänään tein testi ja negaa näytti, pettymys suuri!! :( Itekkin aloin miettimään et voisko olla niin että oon hätäilly testin tekemisen kans kun tosiaan, menkkoja ei kuulu eikä näy. Mietin, että tän vkon odottelen ja sit tekisin testin uudestaan, jos vieläkin ilman menkkoja. 

mullakin viimeiset menkat alkoi 10.8, ja uusien piti alkaa 5.9. Tuli vain pientä tuhrua, enimmäkseen rusertavaa, ja se loppui päivän jälkeen. Raskaustesti näytti silloin negaa, ja vatsassa tuntui menkkakipu tyyppisiä kipuja, tuntuu edelleenkin välillä. Eilen aamulla 9.9. tein uudestaan raskaustestin, johon ilmestyi haaleahko toinenkin viiva. Toivottavasti jatkuu hyvin, ja samoin teillä pian se viiva ilmaantuu. Edellinen raskauteni näkyi myös testissä vasta kun menkat oli myöhässä, ja ihan normaalisti se sujui.

Minulla on reilu puolenvuoden ikäinen tyttö nyt ja yli vuosi ns yritettiin.
Sen verran siitä "yrittämisestä" opin että en ajatellut enää asiaa.. luovuin toivosta..
parhaimmillaan mulla oli rinnat kun jalkapallot ja vatsa turvoksissa ja vessassa piti juosta koko aika ... siinä vaiheessa kun aloin oksentaa aamuisin niin heräsin että jotain on vialla koska koko ajan näytti negatiivista. kaikki tää johtu mun pääkopasta!:/ 
sit se unohtu tosissaa se yrittäminen ni het nappas:) olen onnellinen kauniin tytön äiti <3
nyt olisi toinen lapsi tervetullut .. mutta onneks ei yritetä.. vaan tulee kun on aika! zemppiä teille.. MALTTIA! <3

Testit on aina testejä. Ootko kokeillu jotain muuta merkkiä? Itsellä kävi nyt jo toisen kerran niin, että ovulaatiotestiin tuli positiivinen tulos vasta, kun raskaus oli alkanut ja raskaustestiin viikko positiivisen ovulaatiotestin jälkeen. Selvennyksenä siis, että tein 5-7 päivänä peräkkäin ovulaatiotestin. Siis en todellakaan usko, että ovulaatio voisi kestää lähes viikon. :)

kiitos viesteistä. Kyllä se ikävä kyllä minunkin kohdalla oli vaan mielikuvitusta. TODELLA voimakasta sellaista. Olin varma että alavatsakipu oli ns kiinnittymiskipua ja nännien arkuus taisi olla vaan ovulaatiosta johtuvaa.
Menkat alko su-ma välisenä yönä, eli ruskea nuoto viittasi menkkoihin :( pettymys on suuri! mutta nyt eteenpäin vaan ja uutta ovua odotellessa. Ja yritetään olla "yrittämättä".

Tuttavapariskunta yritti lasta muutaman vuoden eikä tärpännyt. He päättivät adoptoida. Kun adoptio varmistuin ja kaikki paperihommat oli hoidettua, nainen sai tietää olevansa raskaana viikko sen jälkeen. Eli stressi lapsen saamisesta estää tulemasta raskaaksi

Hei! minulla on jo lapsia ja tää ehkä kuulostaa hullulta,mutta ei vaan malttais odottaa.. eli,kun hedelmällisimmät päivät ois ollut 7-12.9 ja ovis 10.9..seksiä harrastettu 3 ja 4.9,onko toiveita että sittenkin saisin plussan :)

Takaisin