Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin kp1-2 jo uusi limakalvo vaikka edellinen hätinä lähteny/lähtemässä? Tuntuu että naisten kehot on ihan kummallisiaMä tuun huikkaamaan, että mä murehdin täysin samaa asiaa. Kierukan poiston jälkeen mun kuukautiset oli kaksipäiväiset. Kunnon vuotoa oli ehkä 24 h ja sen jälkeen niukkaa. Olin sattumalta ultrassa kp 1-2 (vaikea sanoa kumpi) mutta siellä näkyi oikein hyvä limakalvo. En sit tosiaan tiedä, et mihin ne veret meni, mutta vuoto tosiaan oli niukkaa.

Kiitos!@Zebra Mä pidän sormet ristissä! Meille molemmille helmikuiset tilaukseen.![]()
Ei kun ajattelisin että se oli se vanha, juuri ennen irtoamista. Vuoto ei ollut vielä ihan alkanut tuolloin kunnolla.Niin kp1-2 jo uusi limakalvo vaikka edellinen hätinä lähteny/lähtemässä? Tuntuu että naisten kehot on ihan kummallisiaehkä sit jotain kerkee mullakin kehittyä kp10 todennäköiseen ovikseen jos seuraava alkaa tulla ennenkö edellinen kunnolla poistunu. Joo, en tiedä yhtään
![]()
Mulla myös ovis oletettavasti 3-5 päivän päästä, saas nähdä. Ei kuitenkaan päästä piinailemaan samoihin aikoihin, sillä mulla on 14pv pitunen luteaaliMä en ole paljoa miettinyt ikinä tota vuotopäivien määrää. Mulla on ollut jo ties kuin pitkään niin että kaks päivää vuotoa, niukkaa..kolmantena jämät yhteen siteeseen ja se siitä. Kait sitten aina ollut lyhytkestoiset menkat. Viime raskauteen se ei haitannut ainakaan. Voi olla että jo haittaa, 38vee kuitenkin. Aika näyttää..
Mutta joo, itsekin ilman arvojen selvitystä vetelen obsidania rautalisänä.
Kp9 menossa. Tänään alaselässä jotain pikku juilutusta ja muniksissa kans. Ei voi olla ainakaa ovis vielä ovella. Liian aikaista!! Kierto 26 päivää.. odottelen ovista 3-4päivän päähän. Ketä muita oli tässä vaiheessa kiertoa?Bbt ja sofin ovistikut tukena...

Mun aivot on jotenki ihan sumussa tänään, enkä osaa laskeaMä en ole paljoa miettinyt ikinä tota vuotopäivien määrää. Mulla on ollut jo ties kuin pitkään niin että kaks päivää vuotoa, niukkaa..kolmantena jämät yhteen siteeseen ja se siitä. Kait sitten aina ollut lyhytkestoiset menkat. Viime raskauteen se ei haitannut ainakaan. Voi olla että jo haittaa, 38vee kuitenkin. Aika näyttää..
Mutta joo, itsekin ilman arvojen selvitystä vetelen obsidania rautalisänä.
Kp9 menossa. Tänään alaselässä jotain pikku juilutusta ja muniksissa kans. Ei voi olla ainakaa ovis vielä ovella. Liian aikaista!! Kierto 26 päivää.. odottelen ovista 3-4päivän päähän. Ketä muita oli tässä vaiheessa kiertoa?Bbt ja sofin ovistikut tukena...
yritin uudelleen, ja kyllähän meidän piinailut aika samoissa menee, plussaonnea meille kumpaisellekin! Ja tietty kaikile muillekin