Kiitos kaikille kommenteista

. Mua kyllä edelleen epäilyttää tämä oireettomuus. Ei mulla aiemminkaan ole mitään erikoista ollut, mut nyt tuntuu ettei kyl juuri mitään. Vatsaa ehkä turvottaa, mut se voi johtua kyl mistä vaan

. Mä en oo soittanut neuvolaan, enkä oikein tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Varhaisultran taidan varata, ja soitella neuvolaan sitten jos siellä kaikki hyvin.
Kiva että
@Valonsäteitä sait hyviä uutisia kontrollista! Toivotaan että sama suunta jatkuu

.
Neuvolan näkökulmasta olet raskaana, se yksi myöhässä olevien menkkojen jälkeen tehty positiivinen testi riittää. Monet neuvolat toivoo, että yhteyttä otettaisiin positiivisen testin jälkeen suht nopeasti, että aika ensikäynnille saataisiin varattua kiireettömästi, mutta kyllä sieltä lyhyelläkin varoajalla varmaan ajan saa. Muistaakseni ensikäynti varataan viikolle 8 tai 9? (se sitten tarvittaessa perutaan, jos huonosti käy)
Mulla myös oli aika oireetonta (menkkajomotukset kyllä oli aika ajoin läsnä) siihen about 7 viikolle asti, kunnes pahoinvointi alkoi, ja sit sitä toivoikin takaisin aikaisempaa oireettomuutta

Selkeä oire tietenkin tuo turvan tunnetta, kun oire antaa uskoa siihen, et raskaus jatkuu normaalisti, mutta ei se millään muulla tavalla kivaa oo. Joten yritä rentoutua ja ajatella, että olet nyt raskaana, ja että saat nauttia nyt sitä helpointa, oireetonta ajanjaksoa! Nauti, ja usko huomiseen. Soita neuvolaan, ja hehkuta itsellesi ja miehellesi teidän onnea. Koska jos keskenmeno tulee, niin se tulee, siihen ei voi vaikuttaa. On siis turhaa murehtia sitä etukäteen, kun muuten murehdit sen kahdesti! Joten nyt kun olet raskaana, niin pyri keskittymään siihen

Ymmärrettävästi murehtimattomuus on vaikeaa, etenkin jos on itsellä jo keskenmenotaustaa, mutta jos sitä ei ole, niin älä myöskään lue liikaa muiden peloista ja murheista, koska ne tulee liian helposti imettyä itsellekin, vaikkei itsellä olisi mitään tiedettyjä ongelmia. Sen vuoksi ehkä se oman lasketun ajan ryhmän lukeminen voisi tässä vaiheessa olla mieltä rentouttavampaa kuin tämä raskautumisketju, vaikka et vielä tuntisikaan varmuutta liittyä LA ryhmän keskusteluun