Raskaaksi 2020 -ryhmässä plussanneet

Keskustelun 'Raskausklubit' aloitti Vargynja, 18 maalis 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Chard Piirimestaruustason postaaja Syyskuiset 2022

Mulla on kans joku 10+ vuotta vanha angelsounds doppleri. Kuopuksesta kuulin sillä muistaakseni 9+5 sykkeen ja liikkeetkin tunsin hänestä ekaa kertaa jo rv 12+ jotain, kun makoilin sängyllä kyljellä :red-heart:

Minkäikäisiä sun isot lapset on Myyrä? Ja kuinka usein ovat teillä?
    • Voittaja Voittaja x 3
  2. MyyräMatikainen Piirimestaruustason postaaja Elokuiset 2022

Mun pojat on -08 ja -09. Miehen poika on -10.
    Just laskin, et esikoiselle ja tälle uusimmalle tulokkaalle tulee melkein 14,5v ikäeroa ♥️

Meillähän on taustalla tosi kamala exä ja käräjät ja hovioikeus ja kaikki mahdollinen paska. Pojat on meillä jokatoinen vkl ja jokatoinen to, sillä viikolla kun pojat on isällään vkl. Miehen poika on tässä jokatoinen pidennetty vkl. Mut se asuu tuossa km päässä äitinsä kanssa. Mun pojat asuu reilun 20km päässä.
    Just nuorempi poika kerto, et viime pe sitä istutettiin 4h ruokapöydässä, kun lautanen oli pitäny syödä tyhjäksi. Loppuviimein poika oli jemmannut ruokaa haarukallisen taskuun ja siitä oli napsahtanu viikon kotiaresti. Että mä inhoan exää ja sitä sen nykyistä lehmää. Ei voi olla noin sekopäitä ihmisiä.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  3. Chard Piirimestaruustason postaaja Syyskuiset 2022

Muistelinkin, että ikäviä juttuja oli taustalla, mutta en ollut enää varma että mitä. Todella ikävää tommonen, sydäntä raastaa :red-heart:
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  4. move88 Varmaotteinen viestittelijä Heinäkuiset 2022 Helmimammat 2018

@MyyräMatikainen esikoisesta ei ollu pahoinvointia juuri nimeksikään. ihan alussa iltaisin vähän etova olo, that's it. no mutta. tämän takia nyt kärsitään mitä vaan :Heartred voi vitsi minkälaista porukkaa kyllä :loudlycrying: onneks sunkin pojat alkaa olla niin isoja jo, että varmaan vois jo kohta sen takia olla vähän helpompaa? ei voi käsittää tommosta käytöstä. tsemppiä, ja pojille erityisesti :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 1
  5. Chard Piirimestaruustason postaaja Syyskuiset 2022

Mä en muutenkaan ymmärrä tommosta mielivaltaista vallankäyttöä lapsiin, siis asiassa millä ei ole mitään merkitystä. Niinku tuo että söitkö vähän, sopivasti vai kaiken. Mitä väliä? Paitsi aikuisen tarve simputtaa lastaan ja korostaa sillä tavoin omaa "valtaansa".
    Pistää oikein vihaksi.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  6. MyyräMatikainen Piirimestaruustason postaaja Elokuiset 2022

Just tämä!
    Ja poika on muutenkin tosi pieniruokainen, ollut aina. Ja kaiken hyvän lisäksi sillä oli ollu samaisen viikon maanantaina oksennustauti Ja kyllä sellasestakin menee palautua ennenkuin ruoka maistuu. Eikä kaikki tykkää samoista ruuista. Mut tuo syömisasia on oikein henkistä pahoinpitelyä. Oon siitä sanonu lastenvalvojalla, lastensuojelussa, terkkarille mut eipä tuosta näytä mitään hyötyä olevan. Mun mielestä tuollanen paikka kasvaa on jotain ihan kamalaa.
    Toinen esimerkki on vaatteet. Pojille hommataan kusisia rutkuja kirpparilta, kun taas heidän yhteinen lapsi saa kaiken uutena. Reilua, eikö? Ja varsinkin esikoiselle vaatteet on tosi tärkeät..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  7. MyyräMatikainen Piirimestaruustason postaaja Elokuiset 2022

Onneks ne on aina ollu äitin poikia ja vaikka kuinka on yritetty vierottaa, niin eivät oo onnistunu. Taitaa mennä päinvastoin. Pojat kun tuosta kasvaa ja lähtee omilleen, niin en usko et kovin usein siellä aikaansa viettää.

... mikää parempi olo oo. Taas etoo kaikki. Huoh.

Move, jospa teille onkin tulossa eri sukupuolta :Speak No Evil Monkey:

Mulla on jotenkin poikaolo. Käydään jossain vaiheessa Tampereella, niin samaiselle reissulle varataan aika perhe-arteelle, jos saatais jo ennen rakenneultraa selville, että kumpainenko sieltä on tulossa :Two-hearts:
    • Tykkään Tykkään x 3
  8. move88 Varmaotteinen viestittelijä Heinäkuiset 2022 Helmimammat 2018

ihanaa, että teillä yhteys on hyvä ja tietävät että on välittävä vanhempi :Heartred se on kuitenkin kaikkein tärkeintä!

haha, kuulostaa niin tutulta. tsemppiä sinne pahoinvointiin!

oon kans miettiny, et johtuisko siitä. jotenkin on tyttöolo, en tiedä johtuuko just siitä kun oireet on niin erilaiset, mutta tiedä häntä. katellaan sitten siellä rakenneultrassa miltä näyttää. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: onks teillä joku muu syy tuolle ekstra-ultralle kuin "vaan" mielenkiinnosta? :White Smiling Face:

huomenna 12 viikkoa täynnä ja nt-ultraan 5 yötä. :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 4
  9. MyyräMatikainen Piirimestaruustason postaaja Elokuiset 2022

Ihan mielenkiinnosta vaan :Speak No Evil Monkey:
    Malttamaton. Ja perhe-arteella maksaa vaan 72e.

Mulla on eka neuvola maanantaina, sieltä varmaan saan ajan nt-ultraan.

Tänään sain kuulumaan pitempään sydänääniä. Ja sain nauhallekin :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
    • Tykkään Tykkään x 2
  10. Chard Piirimestaruustason postaaja Syyskuiset 2022

Mä soitin neuvolaan, mutta ne soittelee takaisin sitten, kun ovat jakaneet uudet asiakkaat terkkareille ensin ja tämä tapahtuu vaan kerran viikossa.
    Saan onneksi kunnalliselta sen nipt-testin, kun täytän 40v ennen nt-ultraa. Muuten olisin mennyt omakustanteisesti yksityisen kautta tekemään sen. Kuitenkin 39-vuotiaat munasolut eikä me testautettu meidän alkioita, joten siksi pelottaa ihan hirveesti.

Ei olla kerrottu raskaudesta vieläkään yhtään kellekään, vaikka ultrassa oli kaikki ok. En tiedä milloin uskaltaisin..
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  11. MyyräMatikainen Piirimestaruustason postaaja Elokuiset 2022

:red-heart:

Me mietittiin tota nipt-testiä, mut sit ei kuitenkaan menty. Tai eihän se vieläkään ois myöhäistä. Mä täytän nyt ens kuussa 38.
  12. Nöpön Puuhakas puhuja Kesäkuiset 2021

Kannattaahan tuola nt-ultrassakin jo kysellä sukupuolta, jos kovasti kiinnostaa. Meille ainakin silloin sanottiin että näillä nykylaitteilla aika hyvin saa jo silloin selvää.:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. move88 Varmaotteinen viestittelijä Heinäkuiset 2022 Helmimammat 2018

Ai, en tiennytkään että siinäkin voi jo niin hyvin nähdä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: eipä tuo nyt sinänsä niin erityisesti kiinnosta, että erikseen lähtisin kyselemään, mutta jos nyt jotain vinkkiä antavat, niin eihän se haittaa. :White Smiling Face:

@Chard tsemppiä kovasti :Heartred ihmeesti ne viikot sitten kuluu ja ehkä kohta jo huomaat, että ollaankin "turvallisemmilla vesillä"! hienoa kun pääset tuohon nipt-testiin. meillekin sitä yksityisellä tarjottiin, mut ei lähdetty, kun mäkin olen näin "nuori" vielä. :tears:
    • Tykkään Tykkään x 2
  14. Pingviiniemo Seurustelun sensei Heinäkuiset 2021

Tää on ymmärtääkseni yksityisten klinikkojen etuja. :smiling face with heart-eyes: Julkisella yritin kysellä viikolla 13 sukupuolta, mutta eivät suostuneet kertomaan. Tähän liittyy joidenkin mielestä eettisiä juttuja.

Nub theory queens ryhmä - facessa ottaa vastaan viikolla 12+ eteenpäin tulleita ultrakuvia ja siellä kätilöt kertoo sukupuolen jos näkevät sen sivuprofiilista. Mulla kuva oli liian epäselvä niin ei auttanut. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
    • Hauska Hauska x 2
  15. Nöpön Puuhakas puhuja Kesäkuiset 2021

Meillä julkisella tämä kokemus! Tuota tosin kyllä ajattelinkin että eivät välttämättä kaikki kuitenkaan kerro/yritä sitä silloin vielä katsoa.
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. MyyräMatikainen Piirimestaruustason postaaja Elokuiset 2022

Mun olis eilen pitäny lopettaa tukilääkkeet. Mut käytän ainakin Nyt maanantaiseen neuvolaan asti.
    Jännittää kyllä lopetus :Nerd Face:

Millon chard sulla on lopetuspäivä?
    • Tykkään Tykkään x 2
  17. Chard Piirimestaruustason postaaja Syyskuiset 2022

10+0 mut varmaan lopettelen hissukseen, kuten tuoresiirrossakin, ihan oman mielenrauhan takia.
    • Tykkään Tykkään x 3
  18. Pingviiniemo Seurustelun sensei Heinäkuiset 2021

Ai niin. Tsemppiä tulevaan Nt ultraan. :Clapping Hands Sign:
    • Tykkään Tykkään x 1
  19. move88 Varmaotteinen viestittelijä Heinäkuiset 2022 Helmimammat 2018

Kiitos :blowing:

selkäsärky on alkanut vähän kiusaamaan ja kohdun kasvukipuja tullut erityisesti liikkuessa. Kohta eka kolmannes takana, en voi uskoa :Weary Cat Face:
    • Voittaja Voittaja x 6
  20. MyyräMatikainen Piirimestaruustason postaaja Elokuiset 2022

Ekassa neuvolassa käyty ja siellä se tyyppi köllötteli:smiling face with heart-eyes:
    Vähän jännitti, koska aamulla en löytäny sykettä. Mut se ei ollukaan enää samoilla huudeilla, kuin perjantaina :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
    Huomiseks pitää varata labrasta aika seulontaverikokeisiin ja muutaman viikon sisään pitäis käydä sokerirasituksessa :Nerd Face:
    Onneks nyt näyttäis ainakin toistaiseksi siltä et pahoinvointi on antanu huimasti periksi. Toivottavasti ei oo väliaikaista :Grinning Face:
    Ja verenpainetta pitää seurata kotona, oli vähän turhan korkea. Mut kotona ku mittasin, niin oli heti matalampi.
    • Voittaja Voittaja x 4
    • Tykkään Tykkään x 3