Raskaaksi 2020 -ryhmässä plussanneet

move88

Luottohahmo langoilla
Helmimammat 2018
Heinäkuiset 2022
Sieltä löytyi just viikkoja vastaavan kokoinen tyyppi hyvällä sykkeellä ja oikeasta paikasta :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: nyt uskaltaa hetken ehkä hengittää taas, ennen ku alkaa jännätä nt-ultraa :tears:

Liitteet

• B6128A68-6C75-48EE-BE31-43DAEA8A8CF5.jpeg
    B6128A68-6C75-48EE-BE31-43DAEA8A8CF5.jpeg
    3 MB · Katsottu: 37

Maiconii

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuiset 2021
Meillä tyttö syntyi 9.12. Viikoilla 41+3 :smiling face with heart-eyes: Synnytys oli ihana ja just semmonen ku pitikin:Two-hearts: Tää oli nyt meidän viimeinen. Kiitos tuhannesti kaikille tuesta ja turvasta, tää foorumi oli parasta yritys- ja raskausaikana! Lueskelen toki vielä teidän kuulumisia, koska en malta häipyä :tears:

Pingviiniemo

Seurustelun sensei
Heinäkuiset 2021
Meillä tyttö syntyi 9.12. Viikoilla 41+3 :smiling face with heart-eyes: Synnytys oli ihana ja just semmonen ku pitikin:Two-hearts: Tää oli nyt meidän viimeinen. Kiitos tuhannesti kaikille tuesta ja turvasta, tää foorumi oli parasta yritys- ja raskausaikana! Lueskelen toki vielä teidän kuulumisia, koska en malta häipyä :tears:

Oih ihanaa onnea!!! Ja ihana hyvä synnytys.❤️

Pingviiniemo

Seurustelun sensei
Heinäkuiset 2021

Saako kysyä, että monta lasta sulla on ennestään? Tyttöjä, poikia? :smiling face with heart-eyes: Ihana juttu kun perhe täynnä.

Maiconii

Marraskuiset 2021
Saako kysyä, että monta lasta sulla on ennestään? Tyttöjä, poikia? :smiling face with heart-eyes: Ihana juttu kun perhe täynnä.
Meillä on entuudestaan 5v tyttö :smiling-eyes: Mutta samalla linjalla ollaan miehen kanssa oltu lapsiluvun kanssa ja toi raskauden loppuvaihe (aloin olemaan todella kipeä) vielä vahvisti ajatuksen. Meidän perhe on nyt valmis :red-heart:

MyyräMatikainen

Elokuiset 2022
Onnea maiconii :Two-hearts::Two-hearts:

Täällä edelleen oireettomuus vaivaa. Toki jos tietäisin et kaikki on ok, niin olisin vain iloinen.
Tai siis välillä, harvakseltaan, tulee sellasia ällötyskohtauksia. Kestää ehkä minuutin ja sit menee pois. Sit eilen olin jo ihan paniikissa, kun nännit oli normaalit. Ja tottakai olin lukenu Googlesta, et juurikin tuo rintojen palautuminen normaaleiksi merkkaa usein keskenmenoa. Tsiisus.

Kattelin jo ultra-aikoja, maanantaille olis ollu. Ja silloin 6+1, mut hintalappu sille ainakin 210e. Siihen vielä kaikki joululahjat yms. Niin suljin sitten selaimen. Jos ois edes puolet halvempi, niin menisin. Mutta tuo on niin suolainen hinta. Harmi, kun täällä ei oo tarjolla kätilön tekemiä ultria.

Väsymys on vaivannut, mut toisaalta oon menny kuudeksi töihin, niin en tiedä et onko sitä vai mitä.

Pingviiniemo

Seurustelun sensei
Heinäkuiset 2021
Onnea maiconii :Two-hearts::Two-hearts:

Täällä edelleen oireettomuus vaivaa. Toki jos tietäisin et kaikki on ok, niin olisin vain iloinen.
Tai siis välillä, harvakseltaan, tulee sellasia ällötyskohtauksia. Kestää ehkä minuutin ja sit menee pois. Sit eilen olin jo ihan paniikissa, kun nännit oli normaalit. Ja tottakai olin lukenu Googlesta, et juurikin tuo rintojen palautuminen normaaleiksi merkkaa usein keskenmenoa. Tsiisus.

Kattelin jo ultra-aikoja, maanantaille olis ollu. Ja silloin 6+1, mut hintalappu sille ainakin 210e. Siihen vielä kaikki joululahjat yms. Niin suljin sitten selaimen. Jos ois edes puolet halvempi, niin menisin. Mutta tuo on niin suolainen hinta. Harmi, kun täällä ei oo tarjolla kätilön tekemiä ultria.

Väsymys on vaivannut, mut toisaalta oon menny kuudeksi töihin, niin en tiedä et onko sitä vai mitä.

Mä oon kaksi kertaa käynyt mehiläisessä ja hinnaksi tullut 105-120e per käynti. riippuu lääkäristä ja paikkakunnasta mitä pyytävät. Mehiläisessä näkyy lääkäreiden hintoja etukäteen. :smiling-eyes:

Pk seudulla hinnat jostain syystä kovat verrattuna esim riihimäkeen.

move88

Luottohahmo langoilla
Helmimammat 2018
Heinäkuiset 2022
mä oon siis ollut koko hoidot mehiläisellä ja tämä varhaisultrakäynti alkuviikosta kustansi 260e. ei oo halpaa lystiä ei. helsinki.

Pingviiniemo

Seurustelun sensei
Heinäkuiset 2021
Miten täällä menee?

Meillä vauva nyt 5kk ja pituutta 65cm ja painoa 8kg. Mun vauva on niin iso. :loudlycrying:Kääntyilykin alkaa pikkuhiljaa sujua. Pieni persoona on alkanut tulla enemmän esille ja juttelee jo tosi tosi paljon. Mäkin olen nyt saanut yhteyden kunnolla vauvaan, kun hän antaa jo itestään niin paljon takaisin. :Two-hearts:

Isoveikka ruennut puhumaan kokoajan enemmän sanoja ja leikkii itekseen suurimman osan päivästä tosi hienoja leikkejä, mikä on aivan ihanaa. Välillä tuntuu että on vaan vauva hoidettavana, kun 2.v on niin omatoiminen.

MyyräMatikainen

Elokuiset 2022
Pingviiniemo, se on ihanaa kun lapset kasvaa, mutta välillä toivois että aika pysähtyisi. Ainakin nyt kun omat on jo niin isoja.

Tänne on rantautunut pahoinvointi ja armoton väsymys. Tällä hetkellä työpäivät on yhtä selviytymistä. Huono olo iskee, kun ruuasta on kulunut tunti ja väsymys on läsnä melkein koko ajan. Nukun yöt hyvin, meen töihin kuudeksi ja pääsen kahdelta. Kahdesta iltaan makoilen sohvalla, koska en kertakaikkiaan jaksa muuta. Tänään käytän koirat pikkulenkillä. Pakko tehä jotain :No Evil Monkey:
Tissit ja etenkin nännit ihan kamalan kipeet. Valivali...

Pingviiniemo

Seurustelun sensei
Heinäkuiset 2021
Pingviiniemo, se on ihanaa kun lapset kasvaa, mutta välillä toivois että aika pysähtyisi. Ainakin nyt kun omat on jo niin isoja.

Tänne on rantautunut pahoinvointi ja armoton väsymys. Tällä hetkellä työpäivät on yhtä selviytymistä. Huono olo iskee, kun ruuasta on kulunut tunti ja väsymys on läsnä melkein koko ajan. Nukun yöt hyvin, meen töihin kuudeksi ja pääsen kahdelta. Kahdesta iltaan makoilen sohvalla, koska en kertakaikkiaan jaksa muuta. Tänään käytän koirat pikkulenkillä. Pakko tehä jotain :No Evil Monkey:
Tissit ja etenkin nännit ihan kamalan kipeet. Valivali...

Kuullostaa tutulta. Sinnittelin sinne rv20 asti esikoisen aikaan. Nukahdin parin tunnin päästä töistä päästyäni yöunille ja taas töihin. Lopulta en jaksanut enää huono-olo ja väsymysrumbaa ja jäin pois. Olin siis lomittamassa. Ihana ymmärtäväinen työnantaja oli.

Heti jos tuntuu, ettei enää jaksa niin kannattaa rohkeesti sanoa. Toivottavasti helpottaa raskauden edetessä. :Two-hearts:

MyyräMatikainen

Elokuiset 2022
Onneks ei ainakaan vielä oo tarvinnu oksentaa. Nieleskelemällä ja puhaltelemalla saan ihan ok olon.
Mä oon kaupassa töissä. Ja sit ku on aivosumu päällä, niin oon ihan ku oisin juovuksissa :tears:

Mun esimies kysy tänään multa et oonko masentunu. En. Vaan kamalan väsynyt. Se tietää siis tilanteen. Se mietti, et stressaanko pääni puhki vai mitä. En. Väsyttää vaan. Edelleen ja aina vaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Foreverfever

Varmaotteinen viestittelijä
Maaliskuiset 2021
Meillä vauva 9,5kk, n. 74cm ja reilu 9kg. Kävelee tukien ja alkanut nyt nukkumaan ainakin suurimmaksi osaksi kokonaisia äitä. Yöimetyksen lopetus auttoi tähän, vaikka pari ekaa päivää teki kyllä mieli luovuttaa kokonaan ja antaa vaan tunnin parin välein maitoa. Sairasteltu oikeastaan koko syksy enemmän tai vähemmän, flunssia ja joku aika sitten myös vatsatauti. Nyt taas puolet perheestä flunssassa.
Yritetään vielä tälle vauvalle pikkusisarusta, kiertokin nyt ollut aika säännöllinen. Töihin pitäisi parin viikon päästä palata.

move88

Luottohahmo langoilla
Helmimammat 2018
Heinäkuiset 2022
täällä kohta 9 viikkoa täynnä ja vielä pitää melkein kuukausi jaksaa nt-ultraan :folded: onneksi varhaisultrassa kaikki näytti hyvältä ja oireita on, päivittäinen huono olo seurana ja muutakin mukavaa, kuten kipeät pallotissit ja väsymys :tears: päivä kerrallaan eteenpäin.

Ihanaa joulua kaikille :Heartred