R
_riksu
Vieras
Huomenta! Löytyisiköhän täältä joukoista jotakuta viksua, joka painiskelee tai on painiskellut samojen parushdepulmien kanssa kuin minä nyt... Siis: Miehen kanssa ollaan tunnettu iäisyys (20 vuotta, teinirakkaus). Hän on hyvä ihminen ja hyvä ystävä, muttamutta... Minulla ei tunnu olevan mitään romanttisia tunteita häntä kohtaan enää jäljellä. Sänkypuuhat ovat olleet täysin seis jo puoli vuotta, ei vaan kiinnosta (minua, häntä kyllä kiinnostais). Lapsia meille on siunaantunut 3kpl (4,6 ja 10v), joiden vuoksi mitään eroamispäätöksiä ei tietenkään tule tehtyä hätiköiden. Olisi ihana, jos olisi olemassa jokin rakkausnappula, josta rakkauden saisi taas käännetyksi on-asentoon, sillä silloin elämä olisi niin paljon helpompaa eikä tarvitsis tällein tuskailla. Mutta kun semmoista nappulaa ei oo, kysynkin teiltä, hyvä ihmiset: Onko OIKEASTI mahdollista tehdä työtä kuolleelta vaikuttavan parisuhteen eteen niin, että sen rakkauden saisi herätettyä taas henkiin? Mitä tehdä, kun koko ajatus tuntuu väsyttävältä... tehdä työtä hiki hatussa jonkin sellaisen eteen josta ei oo enää ees varma haluaako sitä. Hirveä solmu :(. Auttakaa jos keksitte jotain lohdullista sanottavaa tai jos on omia kokemuksia, joista on tavalla tai toisella päässyt yli. Ja mitä se "yli" pääseminen on käytännössä ollut? Rakkauden uudelleenherääminen? Ero? Alistuminen olosuhteisiin?