Rakenneultra

Kerrotaan tännekin; rakenneultra oli tänään ja kaikki oli kätilön mukaan mallikkaasti. Nyt vaan odotellaan hyvillä mielin lasta saapuvaksi :happy: pyysin kätilöä kirjoittamaan sukupuolen paperille, niin voin katsoa sen yhdessä läheisten ihmisten kanssa.
 
Rakenneultrassa kaikki hyvin, joskin sydämen rakenne jäi aluksi sikiön asennon takia niin epäselväksi, että sitä tuli katsomaan toinen kätilö ja vielä lääkäri. Yhteensä ultrattiin noin tunti, mistä pitkä aika meni sydämen tarkasteluun. Lääkärin mukaan sydän oli kuitenkin normaali. Jäi kuitenkin vähän ehkä kummittelemaan, että entä jos siinä kuitenkin oli jotain...
 
Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin. Pyysin kätilöä kirjoittamaan sukupuolen paperille ja katsottiin sitten yhdessä puolison kanssa. Oli kyllä niin jännittävää! Mä todellakin toivoin poikaa ja poikahan siinä lapussa luki:Heartbigred ihan hirveetä sanoa, mutta pelkäsin, että jos tulee tyttö niin pettyisin. Ehkä vaan koska äiti ja tytärsuhteet niin hankalia. Tai etten osaisi olla hyvä äiti tyttärelle.. Toki nääkin pelot varmaan ihan kuvitteellisia ja yhtä onnellinen olisin ollut tytöstä:love7

Pääasia, että kaikki hyvin ja siitä eniten kiitollinen. Mahtava olla keskivertokansalainen kerrankin:hello2
 
Meillä rakenneultra viimeviikolla, miehelle otin videota ultrasta. Rakenteellisesti kaikki kunnossa (huh). Mutta näin ensiodottajana jäi kovasti harmittamaan, kun beibi päätti peittää haarovälinsä jalkaterällä :arghh: Poikaa kätilö kyllä epäili, mutta varmuutta ei vielä tullut.
 
Meillä oli myös kaikki hyvin ja näillä näkymin tulee toinen tyttö :) mulla on myös ylimääräinen kontrollikäynti rv 26-28, koska esikoisesta olin jo sormella auki rv 32, mutta meni kuitenkin melkein laskettuun aikaan ennen kuin syntyi.
 
Mulla olis ollu rakenneultra huomenna, mutta jouduin siirtää sitä flunssaoireiden takia kahdella viikolla. Sitten onkin jo viikkoja koossa 26+2. Onneksi vauvan liikkeet tuntuu hyvin ja pyörii ja hyörii tosi usein ja paljon:love7
 
Perjantaina oli rakenneultra ja kaikki oli pikkusella hyvin:Heartred joudun vain käymään vielä ylimääräsellä ultrakäynnillä rv32 aikaan vauvan pienen koon takia ja katsotaan samalla onko kääntynyt oikein päin kun nyt olisi pylly edellä tulossa. Tyttöä veikkasi:Heartred
 
Takaisin
Top