Rakenneultra

24.11. tuntuu että siihen on vielä ikuisuus.. Mietin jo että saisko sitä vinguttua aikaisemmaksi, kun nyt on jo rv 19+2. Halutaan tietää sukupuoli [emoji5]️ Kivempi miettiä sitten vaatteita ja muuta, vaikka varmaan melko neutraaleja lastenvaatteita tulee suosittua.

Menninkäinen. Älä jätä meitä kiusaukseen :D

Meillä rakenne vasta 23.11. Aiotaan kysyä sukupuoli jos hän vaan haluaa näyttää sen. Vauvasta tulee jotenkin konkreettisempi kuk,voi ajatella tyttöä tai poikaa ja puhutella pikkusiskona tai -veljenä.

Rv 19+0 tänään ja rakenneultra 21.11.eli hetki vielä pitää odotella ennen kun voi alkaa ostella juttuja kun sukupuoli toivottavasti selviää :happy: Vasta sitten myös kerrotaan muillekin tästä iloisesta ylläristä.

23.10 on ultra, sukupuolta aion kysyä. Jännittää, oon kyl toooosi varma et pikkuprinssi olisi tulossa :)

Rakenneulta on vasta yli kuukauden kuluttua Naistenklinikalla ja lääkäri sitä tekemässä. Jännittää kieltämättä jo vähän ja aikaa jännityksen kerääntymiseen on vielä enemmän kuin riittävästi. Ensimmäisen ultran hyvien tulosten aiheuttama hyvänolontunne on hiipunut ja nyt on alkanut huoli mahdollisista kromosomihäiriöistä ja muista poikkeamista. On tämä kyllä yhtä ilon ja huolen vuoristorataa...

Meillä ens perjantaina :happy: mies ei haluis tietää mut kyl mä aion kysyy.. sanoin miehelle et pyydän lapulle ja pyydän sit vaa rahaa poikajuttuja varten (esikoinen tyttö ja kaikki tallessa):hilarious::p

Mulla on kolme tyttöö jo. Moni aattelee et toivon poikaa mut eipä oo niin! Mulle on oikeesti ihan sama! Tyttöolo jyllää... viikon päästä sen tietää.
Omasta kokemuksestani sanon että ekassa ja ekoissa raskauksissa on juuri ollut se upeeta kun saat tietää sukupuolen synnytyksessä. Siinä on yllätyksellisyyttä sen hienon tunteen lisäksi kun saa lapsen rinnalle!

Muokattu viimeksi:
Meillä rakenneultra on vasta 9.12. En malttaisi odottaa. Haluaisin jo tietää, että siellä on kaikki hyvin, että voi kunnolla huokaista helpotuksesta ja nauttia loppuraskauden ajan

Mulla on vasta 5.12. Jännittää. Kumpihan siellä on. Mies sano että niiden sukuun syntyy vaan poikia. Meidän taas vain tyttöjä. Naapuri sanoi selvä tyttövatsa. Tiedä sitten.

Rakenneultra on ensi maanantaina 21.11. Pääasia toki on että lapsella olisi kaikki kunnossa, sitä jännitän ja toivon sormet ja varpaat ristissä kaikkein eniten. Mutta jos kaikki on muutoin ok niin seuraava jännitys on tuo lapsosen sukupuoli, kaikki sormustestit, kiinalaiset yms kalenterit ja ohjeet&testit mitä netistä löytyy viittaa aika varmasti poikaan mutta onhan siinä silti aina se 50/50 mahdollisuus. Muutama päivä vielä pitää jaksaa odotella:angel8

Itsellä 30.11 . Jännittää älyttömästi ja toivon että kaikki olisi hyvin pikkusella :happy:
Viikkoja 18+3 ja nyt on tuntunut vähän liikkeitä. Mikä helpotus kun tietää että elossa hän on ❤

Takaisin