Q&A miesnäkökulmaa.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Furaga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Saitko vastauksen kysymykseesi?

• Kyllä

Äänet: 0 0.0%
  • Ei

Äänet: 0 0.0%
  • En kysynyt

Äänet: 1 100.0%

• Kaikki äänestäjät
    1

Furaga

Satasella mukana keskusteluissa
Tässä foorumissa miehet on aika... vähemmistöä, ni ajattelin perustaa oman topikin miesnäkökulmalle. Kysykää mitä vaan. Tai miehet, kertokaa. Naisilta ei odoteta kuin kysymyksiä., jos muut foorumin miehet ei osaa vastata ni mä vastaan sit, malttakaa vaan odottaa. Kyllä me se hoidetaan, ei tarvi joka vuos muistuttaa...

Heij miehet! Voisitteko kertoa fiiliksistänne ensimmäisen lapsenne odotuksen ajalta. Koitteko voivanne puhua puolisollenne ajatuksistanne? Halusitteko puhua hänen kanssaan? Koitteko odotuksen yhteiseksi?

Heij miehet! Voisitteko kertoa fiiliksistänne ensimmäisen lapsenne odotuksen ajalta. Koitteko voivanne puhua puolisollenne ajatuksistanne? Halusitteko puhua hänen kanssaan? Koitteko odotuksen yhteiseksi?
Olen nyt hiukan väärä tähän vastaamaan kun en koskaan ole ollut varsinaisesti suhteessa lapseni äitiin... Me vaan... no, tiiätte miten vauvoja tehdään :wink No sivuutetaan se ja palataan asiaan. Me kyllä puhuttiin fiiliksistä, koska tilanne oli hiukan erikoinen kummallekin. Puhutaan yhä, myös naisen uuden ukon kanssa. Odotus nyt ei oikeastaan ollut yhteinen, ku ei asuttu yhdessä, ei asuta vieläkään, mutta yhdessä asia elettiin läpi.
Luulen et sun kannattais lukaista Isi-osiosta mun topikki läpi, vastannee sun mietteisiin aika hyvin.

Niistä fiiliksistä. Mä olin onnellisempi kuin koskaan, pitkälti siksi että VIHDOIN!!! Sama edelleen, jokainen hetki muksun kanssa on aina elämys. Pikkuneiti yllättää aina. Nyt kun kolhisin itseäni ja rikoin solisluuni ja silmäkulman, muksu eka puhalsi silmäkulmaan mikä oli kiva ele, mutta hyppyhali murtuneen solisluun päälle oli sit eri tavalla elämys... Onneksi on korkea kipukynnys ni en huutanu. Mieli teki kyl...

Takaisin