olemme mieheni kanssa seurustelleet 3vuotta ja nyt puolessa välis raskautta mennään. joulukuussa oli jo ero lähellä koska mieheni ilmoitti päin naamaan ettei tunne minua kohtaan enää mitään. asiat selkiintyivät ja mieheni työelämäkin helpottui( raha ja työ ilmeisesti aiheuttiva burnout) nyt kuitenkin itkeskelen salaa ja en pysty puhumaanmiehelleni tunteistani koska hänen ielestään se on turhaa tai jopa ärsyttävää koska tunteilen liikaa. Raha -aasiat ovat olleet tiukilla ja asunto on hänen ostamansa. tiuskinta on välillä jatkuvaakin mutta eniten ärsyttää että muille ihmisille hän näyttää toisen puolensa. monet mieheni ystävätkin ja jopa vanhemmat syyllistävät minua mieheni huonosta voinnista. hän on niin rakastettava ja ihana ihminen,ollut! mutta nyt en enää keksi mitään mitä sanoisin tekisin ja onhan minulla mietittävää myös lapsessa jota rakastan enämmän kuin mitään! aivan yksin tunnen olevani. raskauskin on alkanut menettää merkityksensä kun on alakuloinen olo ja onni jossain kaukana.
jos jollain on samankaltaisia kokemuksia tai ylipäätänsä jotain kommenttia niin hyvä vain! monet pariskunnat ja tulevat äidit ovat niin täydellisen tuntuisia ja rahaa on kaikkiin uusiin härpättimiin ja itse riuhdin tunteiteni ja ogelmien kanssa
jos jollain on samankaltaisia kokemuksia tai ylipäätänsä jotain kommenttia niin hyvä vain! monet pariskunnat ja tulevat äidit ovat niin täydellisen tuntuisia ja rahaa on kaikkiin uusiin härpättimiin ja itse riuhdin tunteiteni ja ogelmien kanssa