Purkauksia!!!

Minust on kivaa,että Iisa alkaa olla iso,ja joku mainitsikin,että alkaa istua,kävelee,juttelee,hymyilee yms.. :) Äskenkin laitoin sen eteen hirmu kasan leluja ja niiden kanssa touhusi varmaan 30 min,sitten annoin maitoa ja simahti tohon olkkarin lattialle rätti kainalossa [:)] 
 
Joo en mäkään haluais sitä aikaa takaisin kun päiväksi, mutta se yksi päivä olis niin ihanaa nuuskutella taas sitä pientä kääröä [:)]
Nythän nuo on ihan älyttömän ihanassa iässä kun koko ajan oppii uutta nopealla tahdilla ja ottaa kontaktia niin paljon enemmän.
Mut sitä mä en kyllä odota et lähtee liikkeelle, mun puolesta sais pysyä mahdollisimman pitkään paikallaan [:D]
Nyt on vielä niin helppoa kun ei tarvii ihan koko ajan juosta perässä ja olla silmät selässäkin kun muksu on sähköjohdoilla ja availee kaikki laatikot ja kaapit ja pistää suuhunsa kaiken mitä matkan varrelta löytää.
Ja toisekseen mä olisin niin toivonut että oltais saatu tuo yläkerran remppa valmiiksi ja päästy muuttamaan sinne ennenkun tyttö lähtee liikkeelle, mut turha toivo...
Täällä alakerrassa täytyy vahtia vielä tarkemmin kun paikat on rempallaan, kyllähän täällä ilman vauvaa asuu ihan hyvin mut vauvan näkökulmasta ei ole maailman turvallisin.
Vähän joka paikassa on koloja, listat törröttää seinästä irti ja välistä pilkistää villaa, lattiasta saa raaputtamalla maalia irti jne.
Eli niin pitkään ennenkun yläkertaan päästään, täytyy oikeasti vahtia ihan koko ajan mitä muksu puuhaa.
Saattaapa jopa olla että hommaan jonkun leikkikehän niin saan edes ruokaa laitettua rauhassa, täällä en uskalla paljon katsetta lapsesta kääntää kun ne on niin uskomattoman nopeita.
Harmittaa vähän mut minkäs teet, edelleen odotellaan muutoslupia ja ennen niitä ei pääse tekemään oikein mitään.
Kuviteltiin et oltais talveksi jo päästy muuttamaan, mutta ainahan noi rempat venyy syystä tai toisesta.
 
Takaisin
Top