Puolison tukeminen

Helmivauva2019

Oman äänensä löytänyt
Millai teidän puolisot ovat tukeneet teitä raskauden aikana? kertokaa erilaisista huomion osoituksista, kehuista ♡ miten ovat piristäneet teitä? Tunnetteko että puoliso on läsnä teidän odotuksessa? Osallistuuko/onko mahdollisuutta että puolisosi osallistuu neuvolakäynteihin tai valmennuksiin?

Oma mieheni oli mukana jokaisessa neuvolassa, ultrissa ja yhteen valmennukseenkin tuli. Joitain luentoja taisi olla missä kävin yksin, mutta melkein kaikessa oli mukana. Muuten sitten tukeminen taisi jäädä ymmärtämisen tasolle. Mutta oli siitä ihana että osasi olla suuttumatta/loukkaantumatta vaikka taisin olla hormonihuuruissa välillä aika kamala. :D

Mies oli mukana monissa neuvoloissa ja ultrissa yms. Antoi mun levätä kun sitä tarvitsin, hieroi kipeytyneitä jalkoja ja haki kaupasta iltamyöhään jätskiä sitä himoitessani. :grin Muisti myös usein kehua ulkomuotoani, vaikka itsestä tuntui monesti ihan valaalta. Monin tavoin oli siis tukena. :Heartred

Oli alkuun neuvolassa muutaman kerran, valmennuksia meillä oli vain synnytysvalmennus ja siellä oli mukana. Muuten ei oikeastaan tukenut eikä kehunut, meni omia menojaan kun minä olin kotona. Jalkojen hieronnasta puhumattakaan, en ees viitsisi moista pyytää! Sanoi vievänsä syömään palkinnoksi synnytyksestä, sitä odotellessa (1v3kk vasta menny).

Takaisin