Puolison suhtautuminen raskauteen

Tääl on onneks mies jo pehmenny. Välillä laittaa käden masulle ja tunnustelee hellästi. Iltasin, ku nukkumaa mennes sanotaa, et rakastetaa toisiamme, niin mies välillä sanoo: "rakastan teitä" ja sipasee hellästi vatsaa. Hankinnoille tuo alkaa myös lämmetä. Rakenneultraaki odotellaa malttamattomana, mut edellee vauvasta ei jaksa koko ajan puhua. Ymmärrän sen ja juttelen sit oman äitin kans vauvajuttuja! :) 20+1

Lisätäkseni vielä...avauduttiin toisen suhtautumisesta ja käytöksestä puolin ja toisin, niin molemmat hoksas rajottaa omaa käytöstään. Hän ei tunnistanu sydänääniä neuvolassa, niin se tuntui turhauttavan miestä ja sanoiki, ettei tule neuvolaan enää, ellei ole pakko. Kotidopplerilla kuunneltu nyt muutama kerta, niin kyllä sen näkee miten ilme pehmenee ja varsinki ekalla kerralla se oivallus, että heeiiii siellähän on oikeasti vauva! :) Oon ottanu miehen paremmin mukaan odotukseen, enkä oo vaan höpöttäny jotain epämäärästä tulevaisuudesta ja suunnitellut hankintoja. Kerron kun vauva liikkuu (ei tunnu vielä vatsan päälle), kuunnellaan vauvaa yhdessä kotidopplerilla, kerron mitä neuvolassa on juteltu ja alkanu kutsumaan häntä pienen perheen isäksi. Varsinki tuosta "lempinimestä" tuntuu olevan mielissään. :)
 
Muokattu viimeksi:
Hannaka, jos on vaan joku muu mikä stressaa eikä osaa ajatella asiaa? :/ siis miehellä.

Itsehän olen yksin, mutta yrittänyt lapsen isää ottaa mukaan asioihin. Russa kävi mukana. Sen jälkeen 1 ainoan kerran nähnyt hänen hymyilevän asian tiimoilta. (Sekin vain loppujen lopuksi sen takia kun vaavvi esitteli itseään kuulemma niin ahkerasti ettei jäänyt sukupuoliepäselväksi). Sittemmin olen uskaltanut hänen seurassaan ottaa puheeksi nimiä. Viimeksi eilen nauroin nimi vaihtoehdoille niin että vatsaan sattui. Sain vastaukseksi "kokoa itsesi". :/
Kun yritin pohtia että onkohan tuo 20v takainen autoistuin sittenkään hyvä vaihtoehto... Jonka sain ilmaiseksi tutulta. ( en siis yrittänyt maksajaa saada vain mielipidettä) niin totesi vaan jotain että "hyvä se on. Miksi se ei kelpaisi".
Ja mitä tulee nimiin ja kaikkeen muuhun. Jos hän ei halua huoltaja. Niin silloinhan minä saanen päättää kaikesta. Mutta kuitenkin osoittaa mieltään minun esittämistä vaihtoehdoista. Jopa siitä kutsunko häntä tai hänen sukulaisiaan edes ristiäisiin.
Äh. Miehet on vaikeita vauva asioissa. :/
Eiks autoistuimissa oo 5v käyttöikä? :eek: jos siis kaukaloa tarkotat..
 
Bepant muistelisin, että ollaan samalta alueelta? Mulla jäi nyt toinen turvakaukalo ylimääräseks, ku oli "pakkopakkopakko" saada isofix-telakalla varustettu kaukalo. :rolleyes:

Olis tummanvihree Emmaljunga. Ostin nettikirpalta ja myyjä on luotettava, ku miehelle sukua. :) Se on nyt aivan turha tilanviejä, niin halvalla lähtis. On hyvässä kunnossa, mut hieman käytönjälkiä löytyy. :)

image.jpegimage.jpeg
 
Joo yli 5v vanha kaukalo ei ole turvallinen, muoviosat hapertuu.
 
Takaisin
Top