puolison perhe vie hermot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hei, kyllä vaan on tuttu juttu! tai vielä viime viikkoon asti asiat oli vielä jotenkuten ok. sit nää  suuttu mulle ja ehottelivat eroakin. osana tässä meidän tilanteessa on taloprojekti ja ärsyttää, et ollaan muuttamas sit lähemmäks näitä miehen vanhempia! olen alunperin ollut iloinen, että on sit apu lähellä, mutta nyt tuntuu, et haluisin heistä mahd. kauas. olen pahoitellut, että olen loukannu heitä, mutta heidän suunnaltaan ei ole tullut mitään viestiä! minkäslainen tilanne sinulla on?

kaikki yrittää kääntää mieheni minua vastaan ja aiheuttaa eron, ei onnistu niin meitä syytetään kaikesta, haukutaan koiriksi, minua kerran huoraksi, koska tulin kipeäksi niin olin taudinlevittäjä vaikka sain sen heiltä (sitkeä yskä). no tulin raskaaksi niin kaikki puhu pahaa ja teki kaikkensa että stressiä saan lisää ja sitten meni raskaus kesken ja ai että etenkin kälyt olivat tyytyväisiä. nyt sitten ollaan välillä tultu kyselemään että teilläkös se veitsi on jos ovat itse piilottaneet. täällä kaikki tappelee keskenään ja vetää meitä mukaan. olosuhteiden takia asutaan samassa talossa miehen perheen takia koska vanhemmat sairaita. kun tultiin tänne niin eka saivat imettyä rahat meilt ku me jouduttii ostaa ruuat ja kaikki koko porukalle, rahat loppu ni heti alko tää helvetti.  odotan et jos mies sais vihdoin töitä ni saatas oma koti... tääl ulkomailla ku systeemi erilainen ku suomes. mies raataa joka päivä merellä että sais vähä rahaa ja hän joutuu ostaa kaiken, muilla on rahaa mut eivät osta mitään ettei muut pääs käyttää... huomen oon kaiken lisäks joutuus sairaalaan koepalan ottoon ku vika km aiheutti et kohdus kasvaa jokin möhkäle (oli jääny pala istukkaa vaikka kaavittiin ja nyt on jotain muodostun joka 4-5cm läpimitalt) no pitää vaatia et poistavat sen kokonaa sielt. perhehän ei tietenkää vois välittää vähempää missä kunnos oon vaan jatkavat samaa rataa.
että tällaista täällä...

millä ihmeen oikeudella sukulaiset luulevat saavan puuttua meidänki elämään?? mä en oikeesti jaksa välillä ymmärtää aikuisia ihmisiä! tää meidän tilanne ei ole muuttunut, vaikka olenki pyytäny anteeksi. he eivät ole noteerannu sitä mitenkään. taitavat vihata mua niin paljon ja ovat aika pitkävihaisia, että ei taida välit selvitä ollenkaan. harmittaa pirusti menettää heidät, kun oikeesti ajattelin, että on kivaa, kun on tukiverkostoa lähellä, mutta eihän tuollaisten ihmisten kanssa voi olla tekemisissä, jos suututaan eikä voida edes selvitellä asioita! äh, en tiedä, ymmärtääkö kukaan mun kirjoitusta, mutta pakko jurputtaa nyt tänne :) 

gatusa - tuo teidänkin tilanne on tosi harmillinen!!! mitenkäs sinun sairaala reissu meni? onko sulla siellä kavereita vai oletko hyvinkin itseksesi tuossa tilanteessa? mitä sun miehes on mieltä?

ymmärrän hyvin tuon, ei ole uutta mitenkään... tääl taas appi haastaa riitaa, valehtelee sen ku kerkee jne... mulla ei oikei ole ketään...olen yksin pojan ja miehen kans ja jos mies avaa suunsa puolustaakseen meitä ni me lennetää pihalle. kävi 2 kertaa ku olin raskaana ja keskenmenon jälkeen.
sairaalareissu meni sillai että otti koepalan, sen tuloksen perusteel päättävät leikkaavatko mut se ois ainoo tehokas hoito myoomiin. eilen kävin pyytääs sairaalast et jos vois saada antibiootin, vuodon lopettavan lääkkeen ja särkylääkettä et kestän kivun ja et sais vuodon kuriin, tänään oon ku niagara ollu koko aamun. ei pysty ees kävelee kunnolla enää, alakertaan meno on jo haaste ku vuotanu yli 40 päivää ja melkei päivittäin lähtee vähintää desin verran verta... välil ison lasin verran kerralla eli 2-3dl puhast verta.
ainoot hyvät täs suvus on anoppi ja sen sisko joka asuu satojen kilometrien päässä... 

Takaisin