Pulmia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mirde

Puuhakas puhuja
Mä nyt laitan oman keskustelun näille "pulmille", mitä on matkan varrella ilmennyt: hukkuvat välillä tuonne keskustelun lomaan.

Ja heti lataan omani kehiin: meillä menee nenä öisin ihan tukkoon maidosta. Hulda herää jossain vaiheessa siihen, että hengittäminen on sellasta krohisevaa ja nenä on täynnä maidon valkoseksi värjäämää limaa.. oon sitä pikkuniistäjällä ja keittosuolalla vedellyt sit pihalle.. mutta alan olla aika tosi väsyksissä siihen, että kanniskelen neitiä pystyasennossa aamuöisin. Tähän asti oon syöttänyt makuultani, jotta saisin samalla "nukkua" ja olisin vähemmän väsynyt. Koska se "pahentaa" oletetusti asiaa, oon nyt kolme yötä imettänyt istuen, mut ei auta. Uskon, että lasken Huldan liian nopeasti takaisin makuuasentoon, mutta en kertakaikkiaan jaksa istua niin pitkään yöllä pimeässä.. Hulda nukahtaa siihen itsekin nopeasti.. mikä onkin ehkä toinen pulma: ei jaksa öisin pimeässä syödä montaa minuuttia putkeen ja herää sit loppuyön vähintään kahden tunnin välein.

Onko muilla vastaavia pulmia? Help mii!! [:(]

Laita patjan tai sängyn alle toiseen päätyyn vaikka kirjoja niin sänky on hiukan pystyssä [:)] pelkästään se jo voi auttaa.  Meillä ei yöllä oo tarvinnu ruveta nenää putsaamaan. Korkeintaan laitan pari niitä tippoja jotta aivastaa ylimääräiset pois. Siiri ainakin heräisi liikaa jos rupeaisin niistäjällä vielä kiusaamaan.[8|]  
Kurjaa että noin toiselle se maito sitten kerääntyy.
Istuma asento voi muuten olla jo pahempi, jos maito tulee silloin lujempaa ja menee nenään..?

Mä kokeilin toissayönä laittaa joka syötön perään pinnasänkyyn nykkumaan: siellä pääty korotettu just noilla kirjoilla. Ei merkittävää apua: nenä tukkoon silti.. [:(] Mut kiitos Josefina vinkeistä! Mä en myöskään yöllä sorki nenää ellei oo pakko.. se pystyasennossa kanniskelu auttaa sen verran, että saa jatkettua unta. *huokaisee syvään*

Meillä samaa ongelmaa, että puklut nousee nenään asti ja mikään ei auta [8|] En öisin putsaa ellei ole ihan pakko ja silloinkin sitten keittosuolalla ja topsypuikoilla. Minä syötän istualtani ja röyhtäytän pari kolme kertaa ennen sänkyyn takaisinlaittoa ja eipä siitä ole mitään hyötyä, puklaa silti paljon tai ainakin nieleskelee puklujaan takaisin seur tunnin. Refluksia tai jotain epäilen miedän neidillä, mutta en ole käyttänyt vielä lekurissa. Mielestäni vain tuo takaisinvirtaus ja puklujen nousu on hieman liian kovaa meillä.

Takaisin