Puhelin jääkaappiin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Äidit on tunnetusti hajamielisiä. Onko teillä sattunut jotain puhelimen jääkaappiin laittamisen tyylistä?

Itse en tätä kliseetä ole onnistunut tekemään. Hoitolaukun kyllä olen onnistunut jättämään yleiseen vessaan. Onneksi se on aina löytynyt eikä mitään ole ikinä viety. Ruuan laittaminen mikron sijasta jääkaappiin on aika perus meillä, samoin kuin ruuan etsiminen astiakaapista. :grin

Mä pakkasin kerran lapselle saappaat mukaan päiväkotiin. Paha vain, että laitoin yhden lapsen saappaan ja yhden omani. :grin Kokoeroa oli sellaiset kymmenen numeroa ja risat. Lasta hakiessani ihmettelin kun keli oli märkä eikä tällä ollut saappaita jalassa. Sisältä saappaita noutaessani vasta tajusin mistä kiikasti. :rolleyes:

Yks hajamielisyyden vakio mulle on, et lataa kahvinkeittimen ja alkaa odotella kahvia ja sit huomaa unohtaneensa painaa sen päälle :grin Sama hellan levyjen kans, monenakohan aamuna oon silmät ristissä tuijotellu kattilassa puurovettä/maitoa ja odotellu, et kylläpäs se hitaasti alkaa kiehua.. Jep, levyä ei oo ikinä laitetukkaan päälle :hilarious:

Kyllä muuten isätkin osaa. Taapero pyysi tänään lisää ruokaa, jolloin mies otti tyhjäksi syödyn lautasen, kiikutti sen mikroon ja jäi odottamaan ruuan lämpenemistä. Vaikka lautasella ei ollut ruokaa eikä mikro sen puoleen edes päällä. :grin

Minä onneton pistin puhelimen mikroon ja mikron päälle kun rupesin pulloa lämmittämään:o onneksi tajusin erheeni aikalailla samoin tein ois muuten saattanut mun Kalifornian ihme (IPhone) olla entinen luuri... miten mä sitten oisin tänne päässyt höpisemään:D onhan näitä muitakin, unohtelen koti avainta ulko oveen, kukkaroa rattaisiin-> rattaat pyöräkellarissa(kun asuttiin vielä kerrostalossa onneksi kukaan ei pölliny mun kukkaroo), toi kahvin/hellan päälle laitto unohtuu täälläkin hyvin usein, puhelimen/kukkaron/kaukosäätimen olin paikkaa harvoin muistan ja sen etsiminen on täys mahdottomuus kun en huomaa vaikka ois aivan nenän alla... mitäköhän muuta... pää ei vaan toimi:p

Tänään taas ollut niitä päiviä, kun mikään ei onnistu. Oltiin sovittu äitini kanssa, että lähdetään kaupoille puoli yhdeksän. Vähän ennen kymmentä ihmettelin, että miksi äitini nyt jo tulee. Olin jotenkin ajatellut, että puoli kymmenen = 10.30. Onneksi ei ollut mikään tärkeä meno.. :D

Täällä puolestaan pakkasesta otettu jauheliha odottaa jäässä pöydällä kun mikro on itekseen viisi minuuttia sulatuksella pyörimässä tämän huomaa vasta siinä vaiheessa kun mikro piippaa ja menossa ottamaan sulanutta jauhelihaa mikrosta ja ihmetys kun mikro on tyhjä.

Mä yritin tänään kauppakeskuksessa väkisin runnoa kärryjä väärään suuntaan sellaista "liukuhihnaa". En edes huomannut että sieltä oli ihmisiä tulossa vastaan. Ihmettelin vain että miksen meinaa saada kärryjä työnnettyä siihen hihnalle. :rolleyes:

Kirjoita tähän...
Takaisin