Pilkki24 Supliikin supersankari Tiistaina klo: 23:20 #105 12 15 (+1) 20 8 (-2) Ollaan nyt sitten aamuihmisiä.
VäriSointu Seurustelun sensei Keskiviikkona klo: 08:03 #110 Minä tuossa just mietin, että tämä on myös elämäntilannekysymys. Just nyt klo 20 on illan pahin härdelli, kun kaikki on hereillä ja iltapala tulossa. Yksin ollessa olin tullut töistä ja rauhallinen iltahetki oli alkamassa. Muokattu viimeksi: Keskiviikkona klo: 09:06
Minä tuossa just mietin, että tämä on myös elämäntilannekysymys. Just nyt klo 20 on illan pahin härdelli, kun kaikki on hereillä ja iltapala tulossa. Yksin ollessa olin tullut töistä ja rauhallinen iltahetki oli alkamassa.
Pilkki24 Supliikin supersankari Keskiviikkona klo: 08:37 #111 Mie ajattelin juuri tuota, että puoliltapäivin yleensä ollaan juuri lähdössä ulos ja kaikki päivän kivat jutut on vielä edessä.
Mie ajattelin juuri tuota, että puoliltapäivin yleensä ollaan juuri lähdössä ulos ja kaikki päivän kivat jutut on vielä edessä.
Bella Swan Moderaattori Staff member Administrator Maalisäidit 2020 Keskiviikkona klo: 08:47 #112 Keskipäivä voitti! Seuraavaksi tiputellaan kukkien värejä.