Mä en ole päässyt yli siitä se nenättömyydestä vieläkäänTässähän sitä jo alkaa miettiä, että minkälainen se Harry Potter-sarja onkaan, jos pahis on pahempi kuin Hannibal Lecter (josta tosin nähnyt vain pätkiä).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en ole päässyt yli siitä se nenättömyydestä vieläkäänTässähän sitä jo alkaa miettiä, että minkälainen se Harry Potter-sarja onkaan, jos pahis on pahempi kuin Hannibal Lecter (josta tosin nähnyt vain pätkiä).
Minä en edes tiedä, miltä se näyttää.Mä en ole päässyt yli siitä se nenättömyydestä vieläkään![]()
Ehkä jotenkin samoin ajattelin siitä velhosta ja Hannibalista.Mä en pahemmin oo Pottereita katsonut, mut en saa päähäni miten natsi ja SS-joukkojen johtaja olisi jotenkin parempi ihminen kuin (kuvitteellinen) velho![]()
Minkä ikäisille se on oikein tarkoitettu.Voldemorthan on Hitlerin henkeläinen, lahtaa ja kiduuttaa kaikkia jotka ei ole "puhdasverisiä" velhoja ja kasaa itselleen samahenkisistä armotonta seuraajakuntaaite annoin alussa ääniä Hannibalille kunnes tajusin että Voldemortilla on vähän isompi skooppi ku Hannibalilla.
Ja Hitler sentään ajoi eläinten oikeuksia. Aivan enkeli verrattuna Voldemortiin.Voldemorthan on Hitlerin henkeläinen, lahtaa ja kiduuttaa kaikkia jotka ei ole "puhdasverisiä" velhoja ja kasaa itselleen samahenkisistä armotonta seuraajakuntaaite annoin alussa ääniä Hannibalille kunnes tajusin että Voldemortilla on vähän isompi skooppi ku Hannibalilla.