TicTacToco
Oman äänensä löytänyt
Pikkuisen vieläkin hatuttaa. Rakas mieheni (jonka tällä hetkellä voisin lahjoittaa tarvitseville ilman suurempia tunnontuskia) ryhtyi vihdoin ilokseni kyselemään, kuinka paljon lapsi kuukaudessa maksaa. Tietenkin olin positiivisesti yllättynyt, kun miestä tämä asia alkoi vihdoin kiinnostaa ja laskeskelimme yhdessä Pilttien ja vaippojen hintoja. Stoppi tuli kuitenkin itselleni siinä vaiheessa, kun mies ehdotti että ryhtyisimme laskemaan tietyn prosentin tuloistamme. Prosentteja vastaava summa siirrettäisiin yhteiselle tilille, josta perheen menot hoidettaisiin. Aluksi tämä kuulosti ihan mietinnän arvoiselta asialta, mutta mieheni jatkoi puhumista äänensävyllä, joka viittasi puhtaaseen velvollisuuteen ja siihen, että lapsi olisi sitä onnellisempi, mitä enemmän rahaa lapsenhoitoon kuluttaa. Mielestäni tämä ei ole oikein, sillä itse olen sillä kannalla, että lapsen tekee onnelliseksi perhe ympärillä. Sanoinkin tämän miehelleni, joka selkein sanoin kertoi minun olevan epäkypsä k*sipää. Loppuilta menikin sitten mököttäessä, enkä todellakaan ole varma aionko herralle enää tämän viikon puolella sanoa sanaakaan. Sitä saa mitä tilaa.