Primolut N kokemuksia

Kyfi9449240

Silmät suurina ihmettelijä
Kokemuksia tuotteesta epäsäännölliseen kiertoon? Tuliko sivuvaikutuksia? Kauanko meni että kierto pysyvästi tasaantui? Raskautumista nopeampaa?
Minulla annos 5mg x 3. Krt pvä

Minulle määrättiin tänään, menkat viimeksi 4/2019. Aloitin käytön klo 17 ja illalla jo alavatsakipua hieman ja jotain nestettä lorahti housuun. Virtsankarkailua ei ole ikinä ollut enkä uskonettä siitä kyse, vaan olisikohan valkovuoto/puhjennut rakkula tmv?

Toiveena raskaus, uskaltaisikohan tuota kuurin aikana harrastaa seksiä?
 
Täällä kokemusta juuri epäsännölisiin kuukautisiin primolutit. Säännöllisiksi ei kuukautiset muuttunut mihinkään primolutejen avulla siihen ei siis ollut apua. Seksiä uskallan harrastaa ja raskautumiseen ei vaikuttanut mitenkään positiivisesti eikä sivuvaikutuksia tullut primoluteista.
 
Ok. Mulla vaikuttaa aiheuttavan kuukautiskipua muistuttavaa alavatsa kipua.
Netissä oli vaikka minkälaista tekstiä että ei kannata seksiä harrsta tmv, kai lääkäri olisi ehdottomasti kieltäny jos se olisi ehdottoman kiellettyä. Luin että jos raskaus eteneee pitemmälle kuurin aikana niin sillon olisi tärkeää tietää että on raskaana ja lopettaa kuuri.
 
Mulle lapsettomuusklinikan lääkäri määräs Primolutit kuukautisten siirtoon lomamatkan ajaksi. Ei käynyt mielessäkään että kuurin aikana voisi raskaaksi tulla.
 
Takaisin
Top