Potutusketju

Anskunen

Kunnioitettu kommentaattori
Joulukuunmammat 2015
Ajattelin tehdä tälläisen yleisen ketjun mihin saa kirjoitella mikä milläkin hetkellä kiukuttaa. Ei tarvitsisi muutaman lauseen takia tehdä kokonaan uutta avausta ja helpompi kirjoittaa :wink

Sitten itse asiaan. Tänään tuntuu harmittavan ja ottavan päähän kaikki. Ärsyttää kun ukko lähti koko päiväksi pois kotoa ja tuntuu, että kämppä kaipaa siivousta ja se jäi nyt itse tehtäväksi (vaikka se tuskin on ihan juuri nyt ajankohtainen). Tarvisi tehdä sitä tätä ja tota. Ja ilmakin on noin kuuma ettei mitään jaksa tehdä :smiley-angry003
 
Helle potuttaa niiiin paljon. Itsellä hiki valunut koko päivän pitkin selkää ja koirat on ihan tuskastuneita viilennyksestä huolimatta. Ja sitten niskakipu säteilee leukaan/hampaaseen ja iskia vaivaa selässä eli nukuttua ei tule taaskaan. Ja muutenkin masentava olo ollut koko päivän.
 
Sama vika! Tää helle on kaikista pahin. Edes suihku ei helpota kun hetkellisesti. Hiki valuu koko ajan, yäk!
 
Juu kyllä sais nää paahtavat helteet alkaa loppumaan.. Talvella sentään pystyy pukemaan päällensä kuinka monta kerrosta mutta nahkapuvusta on vaikea enää pois ottaa :confused:
 
Ai että mua sitten otti tän päivän lääkäri päähän. Kävin hakemassa sairaslomaa (takana kkm) niin ensimmäisenä hän vaan rustailee rauhallisesti koneelle jotain, tulostaa saikkulapun ja tyytyy kysymään oliko ensimmäinen. Vastasin ei jonka jälkeen tovin hiljaisuus, hän tyytyyn vaan kyttäämään ja lopulta tokasee, tarviitko psykologia. Totesin että en, voin varmaan poistua..

Voi jessus oikeesti! Mistä noita lääkäreitä oikein tulee....... Prkl!
 
Mua ottaa päähän kun tuntuu etten enää kelpaa ystävieni seuraksi kun en voi lähteä terassille tai jaksa lenkkeillä entiseen malliin (on rv 35+ menossa). Se on mukavaa lukea facesta tms mitä kivaa kukakin on kenenkin kanssa tehnyt -itse saan lähinnä vain viestejä heiltä ettei pääsekkään käymään kahvilla tai vastaavaa. Vaikka olenkin raskaana niin olen silti ihminen ja kaipaan myös sosiaalista elämää. Kyllästyttää kun tunnen olevani se viimeinen hätävarakaveri jos ei muutakaan tekemistä löydy, mutta jonka voi perua heti kun muuta kivempaa tulee eteen. Voihan angst, masennus ja hormonit!!! Oonkohan mä tänne forumiin mitään muuta kirjoitellut kuin näitä valitusvirsiä milloin mistäkin... :grin
 
Mua potuttaa kun ei tääl mis asun oo mitään. Ei mitään äiti-vauva harrastuksia saati mitään muutakaan..ja kun oo täällä edes kavereita :/

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi mä niin toivoisin että kaikilla olisi kavereita aina, voin samaistua ..yksinäisyys on kauheaa.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Vaikka muutin vain 30 kilometrin päähän kotipaikasta, niin kaverilukema laski nollaan. Se ainoa kaverikin muutti toiselle paikkakunnalle kun itse muutin tänne. Onneksi tänään sekä hän että äiti tulevat molemmat käymään.
Onhan miehen täti toki ihan naapurissa, mutta toisinaan sitä kaipaa LAPSETONTA, OMAIKÄISTÄ seuraa (miehen täti tosin 1990, joten ikäeroa vain 5 vuotta, mutta silti ...).

Miehen juominen. Vaikka parempi että juo nyt kuin lapsen synnyttyä, mutta eilenkin pyysin ettei vedetä änkyräkännejä niin tuossa se nyt sohvalla sammuneena makaa.

Miehen puheista päätelle olen tällä hetkellä hänelle ihan sama, joten YH-mutsin elämää harkitaan ahkerasti. Parempi yksin kuin rökittää itseään henkisesti toisen kanssa.
 
Ärsyttää kun kaveri ilmoitti olevansa EHKÄ raskaana ja päätti avautua mulle siitä. Tää olis siis täys vahinko.

No toisaalta jos olisin kertonut mun kokemuksista sille niin tuskin olis soitellut. Tosin olen otettu että soitti juuri mulle ja pyysi apua.

Mutta ärsyttää se että kun ite haluaa pientä niin hirmuisesti ja aina epäonnistuu niin sitten tulee näitä "vahinkoraskauksia" ilmi :cussing
 
Tänään ja eilen ollut oksettava olo ja vähän päänsärkyä. Ärsyttävää! Johtuu varmaan ukkosista koska verenpaineissa ei oo mitään vikaa.
 
"Kaverit" reissaavat ja bilettävät, mutta kahville ei koskaan sovi lähteä, kun minun pitäisi ottaa vauva mukaan, joka kai sitten pilaa tunnelman? Vaunuillakaan kun ei joka paikkaan edes mahdu...

Eivät myöskään ymmärrä, että en tässä pikkulapsivaiheessa yksinkertaisesti jaksa valvoa kovin pitkään missään syntymäpäiväjuhlissa tai vastaavissa, vaikka mies olisikin lapsen kanssa kotona. Eli olen muuttunut tylsäksi :sad001

Onneksi on sentään vielä kaksi hyvää ystävää, joita vauva ei häiritse, vaikka häntä pitääkin välillä syöttää ja vaippaa vaihtaa.
 
Prkl ukkonen... piti viiä vaavi ulos nukkuun, mut en mä ulos sitä Ukkosella uskalla jättää...

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Ärsyttää kun naapurissa pennut juossu koko aamun ees taas portaissa, huutavat ja juoksevat kilpaa!! Asutaan rivarissa ja vuosiin ei oo naapurista kuulunu mitään. Nyt sinne on sit tullu jotain vuokralaisia, niin jo saadaan senkin eestä! Eilisestä asti jatkunu päänsärky ei ainakaan auta sietämään tuota älämölöä. Onneks on kämppä myynnissä, pitää varmaan muuttaa johonkin metsän keskelle :D

Ja ärsyttää kun alko satamaan just kun oltiin menossa lenkille (karkuun meteliä)!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top