Positiivisuusketju

Joo se ei oo vanhempien kannalta välttämättä mikään helpoin vaihtoehto, mutta auttaa todennäköisesti lasta elämässään :)
 
Mie vedän harrastusryhmää nuorille, ja sieltä löytyy niin eri luontosta ja huomaa että on kotikasvatuksellakin vaikutusta. Miettii vaan ite miten sais lapsesta (kunhan sellainen joskus syntyy) kasvatettua itsevarman, reippaan ja rohkean yksilön.
 
Mä uskoin kasvatuksen voimaan paljon enemmän silloin kun ei ollut vielä lapsia. :D Nyt on kaksi ja ovat niin omanlaisiaan luonteeltaan, molemmat olleet syntymästä asti. Sitä voi näin vanhempana vaan joko korostaa tai häivyttää sitä temperamenttiä vähän, paljon muuhun ei pystykään. Itse aattelen, että jos pystyn antamaan jonkinlaiset eväät sen oman luontonsa kanssa elämiseen tässä maailmassa, niin hyvä on.
 
Mä kanssa olen tavallaan todella tyytyväinen temperamenttisesta tytöstä. Itse kärsinyt liiasta kiltteydestä elämän aikana usein, tahtoisin säästää lapsen samalta kohtalolta. Kunhan tytön saisi aikuiseksi ilman sen suurempia komplekseja, niin sillä menee varmasti ihan hyvin. :D
 
Voi onnea ja onnellisuutta! Tein la 3.9 digin ja tuloksena oli "raskaana 1-2 viikkoa". Toisen mokoman tein eilen 6.9 päivällä ja tulokseksi tuli "raskaana 2-3 viikkoa", yay!

Elämän alulle saanti & raskautuminen on suuri ihme! Nyt oikeen lilluttelen tässä onnen tunteessa!

Rv. 4+3
 
Vikat testit, dpo 17. Tyhmät liuskat tummui epätasaisesti, mut onhan nää noista tummemmista kohdista jo tosi punaiset. :) Tajuiskohan nyt lopettaa ja olla ostamatta lisää testejä.
 

Liitteet

  • 20160907_071655.jpg
    20160907_071655.jpg
    741.1 KB · Katsottu: 31
Täälä kans lähinnä ton 2veen murkkuikää ootellessa :D on neitillä aika vahva tahto :) valitettavasti paistaa äiti geenit läpi ja mä oon ollu se pahimmasta päästä oleva teini :)
 
Yks päivä ukon kanssa mietittiin kun hänellä on hieman adhd piirteitä (anteeksi jos ja kun menee termit sekaisin, mutta siis ei aina jaksa paikallaan pysyä) ja minulla hieman jotain tarkkaavaisuus/keskittymishäiriötä (useimmiten keskittyminen on kohdallaan, mutta joskus kun joku esim. juttelee mulle, saatan esim. tuijottaa sen kulmakarvoja ja alkaa pohtimaan jotain todella syvällistä niihin liittyen, tai muuten vain ajatus karkaa ja huomaan että kaveri selittää edelleen eikä mulla ole hajuakaan mitä se viimeset 5 min on puhunut). Ja ukko siis siihen totesi, että meidän lapsihan saa hyvät geenit. Oltiin vähän aikaa hiljaa ja totesin sitten että "no mutta kaikista älykkäimmät ihmisethän on monesti vähän sekopäitä." :wacky: Eiköhän se tästä... :woot:
 
Huomaan aina välillä vaistomaisesti silittelevän mahaani ja sitten havahdun miettimään, että aatella - uusi elämä on alullaan. En jaksa muuta kuin ihmetellä, ihastella ja hymyillä! :)
 
Mie teen samaa, ja monesti peilailen mahaa :D

Tänään sain nukuttua piiitkään! Meinasin nousta kyllä jo aiemmin kun oli ihan hirvee vessahätä mutta asennonvaihdolla selvisin vielä pari tuntia :)
 
Tuli yks kappale joka on ollu suosikeissa monen monta vuotta sitten ja innostuin laulamaan :) ennen lapsia harrastin laulamista mutta meille sattui aika paha vastoinkäyminen jonka takia jäi kaikki.. oon huomannu et on nyt pitkään ollu vähän orpo olo kun ei saa kaikkea ulos ja tais syy olla siinä että en oo vaan laulanu moneen vuoteen ja voi vitsi ku on nyt hyvä olla!
 
Nostetaanpa tää ihan pohjila ylös!

Oon niin onnellinen miten helpolls oon päässy tän alkuraskauden. Nyt on jo viikko 18+1 ja kerran oksentanu ihan vaan siks kun sinnikkäästi yskin limaa kurkusta. Oon saanu syötyä tarpeeks, ei outoja mielihaluja tai liikaa mielialanvaihteluita. Mies totes joskus et jos ei tietäs niin ei se huomais ollenka et oon raskaana.

No nyt näkyy maha jota on jo ihana esitellä, ja pieniä liikkeitä oon tuntenu välillä. Kovempaa myllerrystä odotellessa :love7
 
Mä oon onnellinen, kun olo on parempaan päin ja inhottavista inhottavin pahoinvointini alkaa olla ohi :happy: Oon onnellinen myös siitä, että sain tänään taas kuulla sen ihanan pienen ihmisen alun sydämenlyönnit neuvolassa käydessäni :love017
 
Onnellinen siitä, että enää en stressaa raskaudesta niin paljon ja olen pystynyt jo alkaa nauttia tästä.
Onnellinen pienistä hipaisuista mahassa ja siitä että uskaltaa suunnitella enemmän tulevaa.
Onnellinen, kun aika on alkanut menemään nopeampaa ja kohta onkin jo rakenneultra.
Onnellinen, kun olen saanut energiaa lisää ja jaksan taas tehdä paremmin asioita, joita rakastan. :Heartred
 
Takaisin
Top