ansaki
Näppärä viestien naputtelija
Halusin aloittaa tällaisen ketjun, koska itse olen hyvin positiivisesti ajatteleva... Ajatusmaailmaani (pieneen ja yksinkertaiseen...) kuuluu asia, että kaikella on merkityksensä, niin hyvillä kuin huonoillakin asioilla. Itse en varsinaisesti ollut tullut miettineeksikään elämässäni enää perheen lisäystä (lapsemme nyt 15 ja 16 vuotiaat), arki vain rullasi eteenpäin omalla painollaan ja nyt ajatellen ehkä liiankin omalla painollaan, tasapaksuisesti niinkun... Vatsakivuista jouduin lääkäriin ja todettiinkin, että olin raskaana... Ajatus mullisti koko elämän! Ensin kauhea pelon tunne, sitten uusi ajatus, että no niin kai sitten, seuraava askel JEE meille tulee vauva! Sitten varhaisultrassa 6+ viikolla pieni sydän löi hurjasti! Olimme onnemme kukkuloilla... Tervetuloa pikkuinen tähän maailmaan! Viikolla 10 ultrassa koko homma romahti, sydän ei lyönyt, kehitys loppunut viikolle 7...
Nyt kaikki tämä on ohi, mitä POSITIIVISTA on jutussa? Elämä jatkuu kuitenkin, tasapaksuun arkeemme saimme uutta potkua, mitään ei saisi pitää itsestään selvyytenä! Posittiivista myös huomata se, että HALUAMME oikeesti vielä perheenlisäystä ja sehän taas tietää sitä, että läheisyys lisääntyy, hellät hetket lisääntyy ja petivaatteet saa tomutuksen... ups!
Nyt en itsekkään enää ymmärrä tätä tekstiäni, mutta yritin vain sanoa... ajatelkaa positiivisesti myös vaikeiden asioiden kohdatessa!
Nyt kaikki tämä on ohi, mitä POSITIIVISTA on jutussa? Elämä jatkuu kuitenkin, tasapaksuun arkeemme saimme uutta potkua, mitään ei saisi pitää itsestään selvyytenä! Posittiivista myös huomata se, että HALUAMME oikeesti vielä perheenlisäystä ja sehän taas tietää sitä, että läheisyys lisääntyy, hellät hetket lisääntyy ja petivaatteet saa tomutuksen... ups!
Nyt en itsekkään enää ymmärrä tätä tekstiäni, mutta yritin vain sanoa... ajatelkaa positiivisesti myös vaikeiden asioiden kohdatessa!