positiivinen tulos predictor testillä!

marianne.b

Oman äänensä löytänyt
tein tänä aamuna testin, käytin predictor raskaustestiä ja tulos oli positiivinen! tein raskaustestin 21.7 mutta tulos oli negatiivinen. oma gynekologi sanoi että odota kaksi viikkoa ja tee testi uudestaan. nyt meni vähän yli 2 viikkoa ja tulos on positiivinen! on ihan hassu tunne ja samalla aivan huumavan onnellinen! tottakai mietin vähän että onkohan se totta, onkohan se todellakin niin että oon raskaana. maanantaina pitää heti ottaa yhteyttä gynekologiin tai terveysasemalle ja päästä sinne testaamaan. en varmasti voi vielä uskoa koko asiaa, se ei ole vielä iskenyt!

kävin ostamassa vauvasukkia ja laitoin positiivisen raskaustuloksen (jonka saa säilyttää, siitä predictor on kiva testi myös) ja annoin sen hänelle kun hän oli lukenut mms viestin missä oli pieni lapsi ja siinä luki taivaanlahja tulossa <3 ja mieheni ensiksi vähän ihmetteli mutta sitten tajusi ja sanoi että huh huh![:D] sit hän oli onnellinen!
pitää vielä varmistaa asia.. mutta hyvältä näyttää[;)]
 
Onneksi olkoon! Kaikki terveyskeskukset ei tee raskaustestejä, koska kotitestit on niin luotettavia. Eli varaa vaan ensimmäistä neuvola-aikaa. Voithan käydä ostamassa toisen raskaustestin, jos vielä epäilyttää. Niin itse tein [:)]
 
kiitos! <3
en tiedä uskallanko ostaa toista testiä, jos se onkin negatiivinen?:) hulluja ajatuksia..
kiitos tuosta tiedosta ettei kaikki terveysasemat tee raskaustestejä, sitä en tiennyt. soitan ilman muuta neuvolaan ja varmasti ja toki mun yksityiselle gynekologille.
 
Heippa marianne.b!

Ensinnäkin hurjasti paljon onnea uudesta salamatkustajasta! Kyllä se nyt vaan niin on, että sieltä olisi jälkikasvua pukkaamassa. Jos ensimmäinen testi olisi ollut positiivinen ja toinen negatiivinen, niin sillon ei ehkä näin varma vois olla, mutta kun näin päin, niin syynä on vaan hitaasti testissä näkyneet hormonit. Tosiaan kotitestit ovat nykyään niin luotettavia, ettei sitä enää sen kummemmin testailla - vauvan olemassaolo ja sijainti tarkastetaan kyllä sitten ekassa ultrassa joskus 10-viikon kieppeillä :)

Sit vaan maanantaina puhelin käteen ja soitto neuvolaan, sanoisin, että turhaan edes yksityiselle gynelle soitat. Ja eikun oottelemaan! (plus tietysti mee ihmeessä keskustelee tonne muiden huhtikuun odottajien kanssa ;)) Huomasitko muuten, että tuolla vau.fi-sivulla on noita Laskureita, jolla voit laskea mm. edellisistä menkoista laskettua aikaa ja muuta? Itse positiivisen testin jälkeen ainakin sillä leikin... sattui menemään parilla viikolla vikaan (tää siis todettiin ultrassa) mutta jotenkin siitä tuli itselle paljon "selkeempi" olo, että tässä tää elämäntilanne nyt sitten muuttuikin ihanasti kertaheitolla!
 
eli eilen kävin neuvolassa ensimmäistä kertaa ja hyvin meni, oli mukava neuvola täti[:)]
ostin tänään toisen raskaustestin vaikka neuvola täti sanoi että kyllä oireet viittasivat kovasti että oon raskaana ja se testikin oli positiivinen niin pitihän mun kerran vielä koittaa ja se tuli samantien positiiviseksi[;)]

mun mieheni vanhemmat ovat tulossa kahville sunnuntaina ja ajattelimme silloin kertoa uutiset. ostamme kakun ja siihen jonkun pienen vauvan koristeeksi tai sitten väsään siihen itse jotain[:)]
omille vanhemmilleeni jotka asuvat ruotsissa niin he saavat kukkakimpun kotiin kuljetettuna interflorasta missä on pieni nalle ja iso kukkakimppu ja pienempi kukkakimppu on kiinni silkkinauhalla isoon kukkakimppuun, tosi nätti oli! kirjoitimme viestiksi: pieni nallekarhu yllätyksen välittää, hiljaa kuiskaa: "kahdesta on tulossa kolme". se pieni nalle oli ison kukkakimpun keskellä niin se sopi mainiosti yllätyksen välittäjäksi[;)]

voi olla että laskettu aika on maaliskuu- huhtikuussa, päivämäärää emme vielä tiedä ennenkun olemme käyneet ultrassa joka on kohtapuolin..
 
Takaisin
Top