Positiivinen raskaustesti 4.12.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Hei!
Minulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset. Tänä vuonna ei ollut ollenkaan elo ja syyskuussa. Loka ja marraskuussa oli melko säännöllisesti. Nyt alkoi tänään. Tein 4.12. raskaustestin joka oli positiivinen. Mulla on muutaman päivän päästä aika neuvolaan.
Peruutanko ajan vai mitä teen?

Siis olet tehnyt positiivisen testin ja kuukautiset alkoi? 
Jos on niukkaa vuotoa, saatat siitä huolimatta olla raskaana. Tai jos on todella runsaat, raskaus "sitten meni siinä".. Olisiko ollut toivottu?
Kannattaa mennä sinne neuvolaan, ja puhutte sielä asiasta, jotta saat varmuuden asiaan.
Tarkoitan tuolla, "raskaus meni sitten siinä" sitä, että se oli keskenmeno. Näin olen itse lukenut monesta paikasta, jos raskaus on ollut hyvin hyvin alussa, eikä alkio vain ole päässyt kiinnittymään/kehittymään kunnolla, tulee se ulos, jolloin runsaat vuodot.
Itse tänään jostain luin, että 70% raskauksista päätyy näin, ja nainen ei edes tiedä olevansa raskaana...
pettymyshän niille, jotka ensin saavat positiivisen ja toivovat lasta.. mutta tsemppiä sinne, oli toivottu tai ei :)

Kiitos tsempistä ja vastauksesta!
Juu tein joulukuun alussa positiivisen raskaustestin. Kyllä olisi toivottu.
Aika niukat kuukautiset on.

matzu kirjoitti:
Siis olet tehnyt positiivisen testin ja kuukautiset alkoi? 
Jos on niukkaa vuotoa, saatat siitä huolimatta olla raskaana. Tai jos on todella runsaat, raskaus "sitten meni siinä".. Olisiko ollut toivottu?
Kannattaa mennä sinne neuvolaan, ja puhutte sielä asiasta, jotta saat varmuuden asiaan.
Tarkoitan tuolla, "raskaus meni sitten siinä" sitä, että se oli keskenmeno. Näin olen itse lukenut monesta paikasta, jos raskaus on ollut hyvin hyvin alussa, eikä alkio vain ole päässyt kiinnittymään/kehittymään kunnolla, tulee se ulos, jolloin runsaat vuodot.
Itse tänään jostain luin, että 70% raskauksista päätyy näin, ja nainen ei edes tiedä olevansa raskaana...
pettymyshän niille, jotka ensin saavat positiivisen ja toivovat lasta.. mutta tsemppiä sinne, oli toivottu tai ei :)

ja sen verran vielä että monella tulee kuukautiset vaikka oiski raskaana.. :) et sinuna en peruis sitä neuvola-aikaa vaan kävisit siellä koska uskoisin kuitenki että ootat.. :)

Kävin tänään siellä neuvolassa. Otettiin uusi testi labrassa. Tuli negatiivinen tulos.
Eikun uudestaan yrittämään.

Takaisin