Etusivu
Foorumi
Foorumi
Pikalinkit
Etsi foorumilta
Uudet viestit
Käyttäjät
Käyttäjät
Pikalinkit
Merkittäviä käyttäjiä
Paikalla olevat käyttäjät
Viimeisin toiminta foorumilla
Uusimmat profiiliviestit
Top 100
Kirjaudu sisään tai liity
Menu
Etsi
Etsi vain otsikoita
Viestin kirjoittaja:
Erota nimet pilkulla.
Uudempi kuin:
Search this thread only
Search this forum only
Näytä tulokset ketjuina
Useful Searches
Viimeisimmät ketjut
More...
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys
>
Ponnistusvaiheen kesto
>
Etkö ole vielä jäsen? Liity foorumille nyt! Liittyminen on ilmaista ja vie vain 1 minuutin!
Dismiss Notice
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi nyt
Vastaa ketjuun
Vaihda nimimerkki!
|
Näin pääset alkuun/apua!
|
Top 100
Väliaikainen nimimerkkisi:
Varmennus:
Please enable JavaScript to continue.
Lataa...
Viesti:
<p>[QUOTE="Madie, post: 475071, member: 2547"][html]<strong>Marina87</strong>, olisiko sulla jotain tuttua, joka olisi alan ammattilainen ja&nbsp;kenen kanssa voisit jutella asiasta? Mun mielest&auml; kuulostaa aika paljon hoitovirheelt&auml; ja kannattaisi ottaa asiasta selv&auml;&auml; niin voisitte valittaa. Vaikka eih&auml;n se valitus tuo lastanne valitettavasti takaisin :(<br /></p><p><br /></p><p>Oma ponnistusvaiheeni kesti 20 minuuttia ja olen mielest&auml;ni lukenut, ett&auml; yli tuntia ei saisi ponnistaa ilman mit&auml;&auml;n muita apukeinoja. 3 tuntia tuntuu hurjan pitk&auml;lt&auml; ajalta. Miten edes jaksoit ponnistaa niin kauan?<br /></p><p><br /></p><p>Uskon, ett&auml; sairaalassa osataan t&auml;ll&auml; kertaa ottaa taustasi huomioon ja h&auml;t&auml;sektioon l&auml;hdet&auml;&auml;n tarvittaessa hyviss&auml; ajoin. Luulen kyll&auml;, ett&auml; halutessasi voit vaatia sektiota jo etuk&auml;teen.<br /></p><p><br /></p><p>Onnea synnytykseen jo t&auml;ss&auml; vaiheessa! Varmasti kaikki menee t&auml;ll&auml; kertaa hyvin :)[/html][/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Madie, post: 475071, member: 2547"][html]<strong>Marina87</strong>, olisiko sulla jotain tuttua, joka olisi alan ammattilainen ja kenen kanssa voisit jutella asiasta? Mun mielestä kuulostaa aika paljon hoitovirheeltä ja kannattaisi ottaa asiasta selvää niin voisitte valittaa. Vaikka eihän se valitus tuo lastanne valitettavasti takaisin :(<br /> <br /> Oma ponnistusvaiheeni kesti 20 minuuttia ja olen mielestäni lukenut, että yli tuntia ei saisi ponnistaa ilman mitään muita apukeinoja. 3 tuntia tuntuu hurjan pitkältä ajalta. Miten edes jaksoit ponnistaa niin kauan?<br /> <br /> Uskon, että sairaalassa osataan tällä kertaa ottaa taustasi huomioon ja hätäsektioon lähdetään tarvittaessa hyvissä ajoin. Luulen kyllä, että halutessasi voit vaatia sektiota jo etukäteen.<br /> <br /> Onnea synnytykseen jo tässä vaiheessa! Varmasti kaikki menee tällä kertaa hyvin :)[/html][/QUOTE]
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Pysy kirjautuneena
Unohditko salasanasi?
Uusi käyttäjä? Rekisteröidy täällä!
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys