Marzipaani
Puuhakas puhuja
Mun aiheena on pomo. Sain uuden pomon lokakuussa ja alusta asti on kyllä synkannut hyvin ja tullaan tosi hyvin toimeen jne. Mutta nyt on pikkuhiljaa alkanut ärsyttää, kun hän tunkee mulle kaikenlaista tekemistä mitä voisi itse tehdä. Ja pitäisi tehdä itse, jotta osaa silloin jos minä olen lomalla tai sairastamassa! Eniten ärsyttää, kun joudun hänen mokiaan korjaamaan vaikka osaisi kyllä itsekin korjata. Onhan sekin totta, että hänellä on muita hommia tulevien uudistustenkin takia ja hän setvii yhtä isompaa ongelmaa, mutta ei ne kyllä koko päivää vie joka päivä ja varmana ehtisi tekemään edes osan noista kämmeistään jne. Edelleen on kiva ihminen ja näin, mutta toi nyt vaan on alkanut ärsyttämään ja paljon! Ihan kun en tässä stressaisi ihan tarpeeksi niistä hommista mitä itse teen ja vielä tämänhetkinen elämäntilanne siihen päälle. Siis ihan "vaan" esikoisen odotus, ei sen dramaattisempaa tässä menossa, mutta onhan siinä ihan tarpeeksi, kun yhdistetään työstressi siihen päälle. No nyt lipsahti sivuraiteille :D Tuntuu nyt siltiä, että pomo kasaa mun niskaan kaiken mitä ei itse halua/viitsi tehdä ja mun ärsytyskynnys laskee päivä päivältä. Kauhulla odotan sitä päivää, kun vastaan että "Tee v*ttu ite äläkä mulle kaikkea delegoi". Tuntuu ettei ole kaukana toi päivä :D
Toukokuun puolella aion kertoa raskaudesta ja sanon samalla, että en aio ottaa mitään ylimääräistä stressiä mistään enkä tee ylitöitäkään (ei niitä kyllä ole kuin pari kertaa vuodessa) tai muuten käy huonosti. Saa nähdä mitä täti siihen sanoo :D
Ihanaa kun täällä on tällainen avautumispaikka! Helpotti heti, kun sai purkaa vähän mieltä tänne.
Toukokuun puolella aion kertoa raskaudesta ja sanon samalla, että en aio ottaa mitään ylimääräistä stressiä mistään enkä tee ylitöitäkään (ei niitä kyllä ole kuin pari kertaa vuodessa) tai muuten käy huonosti. Saa nähdä mitä täti siihen sanoo :D
Ihanaa kun täällä on tällainen avautumispaikka! Helpotti heti, kun sai purkaa vähän mieltä tänne.