Polttariohjelmaa?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Olen mukana polttariporukassa, ja yritämme nyt pähkäillä tekemistä polttareihin. Olisiko teillä hyviä ideoita? :) Millaisissa polttareissa olette olleet? Mitä toivoisitte tai olisitte toivoneet omiin polttareihinne?

En ole ollut polttareissa koskaan eikä minulla ole ollut sellaisia. Toivoisin jotain mukavaa ja rentoa yhdessäoloa, ehkä hemmotteluakin häästressin keskellä. Esim. Vuokrataan saunatilat ja sinne joku jalkahoitaja tms. En toivoisi kilpailuja tai mitään nolaamisjuttuja.

Pääasia on että polttarit ovat sankarin näköiset. Liian usein olen kuullut ja kokenut että "kavereilla oli kivaa, polttarisankarilla ei" :)

Itselläni ei ollut polttareita, mutta olen ollut polttareissa joissa grillattiin, syötiin hyvin ja juteltiin naisten kesken ja morsian pääsi jalkahoitoon. :) Sen kummempaa ei niihin polttareihin kaivattukaan. Mielestäni hyvät polttarit on sellaiset joissa on sankarin ystävät yhdessä niitä viettämässä ja kaikilla on mukavaa. Ei mitään nolaamista vaan ennemmin yhdessä touhuamista ja/tai hemmottelua.

Joo, mitään nolaamisjuttuja ei missään nimessä olekaan tulossa. Varmaankin mennään just tuollaisella rennolla yhdessäololla, saunomisella ym. Joku spesiaalijuttu olisi kiva olla, ehkä joku tanssitunti tms. :)

Oon ollut vain omissa polttareissa, jotka olivat kyllä kivat. Mun polttareissa käytiin lasersodassa, seksivälinekaupan esittelyssä, syömässä ravintolassa, veneilemässä ja samalla saunomassa. Ja illasta menimme baariin polttariporukan kanssa. Tosin asusta en niin välittänyt, se kun oli todella lyhyt ja aika paljastava. Sain myös polttaritehtäviä, jossa mun piti kerätä silmäniskuja miehiltä ja vinkkejä avioliittoon.

Jotain extraa - johon enemmän tai vähemmän kaikki voivat osallistua - voisi olla twerkkaus-tanssitunti (esim yksityinen tunti), tankotanssi tai muuta hauskaa eikä niin vakavaa.

Hei, jalkahoito on ihan ehdoton idea!

// Ylläpito on muokannut viestiä

Last edited by a moderator:
En oo ollu eläessäni yksissäkään polttareissa mut ainut vinkki minkä antaisin niin on että pitää tosiaan olla polttarisankarin näköiset pirskeet, sellaset mitkä hän vois itsekin itselleen järjestää :)

Kirjoita tähän...
Takaisin