Poks!

40+0 ja auto kohti Tyksiä ja käynnistystä vähemmän kuin neljän tunnin päästä. Ei hän halunnut nyt itse tulla :Heartblue

Tsemppiä!

Täällä tänään 41+0 eikä ole tulossa tämäkään omasta pikku yksityskylpylästään minnekään :grin pitää soitella aikaa yliaikaiskontrolliin maanantaille kunhan linjat aukeaa. Hurjaa ajatella että ensi viikolla tähän aikaan kaikella todennäköisyydellä meillä on tavalla tai toisella syntynyt vauva :nailbiting: Eka siis tulossa.
 
Tsemppiä!

Täällä tänään 41+0 eikä ole tulossa tämäkään omasta pikku yksityskylpylästään minnekään :grin pitää soitella aikaa yliaikaiskontrolliin maanantaille kunhan linjat aukeaa. Hurjaa ajatella että ensi viikolla tähän aikaan kaikella todennäköisyydellä meillä on tavalla tai toisella syntynyt vauva :nailbiting: Eka siis tulossa.
Kiitos! Jännittää kovin, mutta kyllä pärjätään! Toivottavasti teidänkin pikkunen päättää kohta tulla :Heartred
 
Ja 42+0. Alkaakohan tää olemaan jo ennätyskirjamateriaalia, pisimpään yli lasketun ajan mennyt ensitekele?

Onneksi käynnistys tänään, pääsee tästä löyhästä hirrestä viimein.
 
Tiistaina poksui 40+0, eikä tämä tee elettäkään tullakseen. Pah sanon minä ettei uudelleensynnytäjä mene yliajalle saati käynnistykseen
 
Ja 42+0. Alkaakohan tää olemaan jo ennätyskirjamateriaalia, pisimpään yli lasketun ajan mennyt ensitekele?

Onneksi käynnistys tänään, pääsee tästä löyhästä hirrestä viimein.

Mun veljen vaimolla on kaks lasta ja molemmat syntyny 42+0 :grin
 
Takaisin
Top