Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se riippuu myös kierron pituudesta. Flo laskee sun viimeisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä noi viikot. Mulla kierto pidempi 31-32pv niin mä lasken oviksestaFlon mukaan ois tänään 4+0,
onko näin? ovis ois ollu testien mukaan 13.pv
Mulla oli ovis 12.2, eli tuo sun kuulostaa oikealta Kiitos vastauksestaSe riippuu myös kierron pituudesta. Flo laskee sun viimeisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä noi viikot. Mulla kierto pidempi 31-32pv niin mä lasken oviksestaMulla oli ovis 12.2, eli tuo sun kuulostaa oikealta
![]()
Mulla alkoi se keskenmeno vuoto 25.1 ja siitä jos laskis olis 4+4 nyt niin mielummin sit lasken tosta oviksesta. Ultrassa se sit tarkentuu, jos jollain sattuu olemaan pidempi kierto ja ei sitä itse tiedä, näin mulla kävi esikoisestaKiitos vastauksesta! Edelliset kuukautiset alkoi 30.1 maanantaina, joten taitaa olla sen 4+0 nyt
![]()
Sovellukset näytti LAksi 15.1 (laitoin kierron pituudeksi silloin 28pv, koska en tiennyt pituutta), sen mukaan varasin varhaisultran et olis syke. Varhaisultrassa ei sykettä löytynyt, koska vastasi 5+5 ja LAksi muuttui 21.1, eli niinkin paljon heitti.